MERITOCRAȚIE Firma Continental, acuzată anterior de primarul Robu că poluează Timișoara, sponsor...

MERITOCRAȚIE Firma Continental, acuzată anterior de primarul Robu că poluează Timișoara, sponsor oficial al echipei de handbal a municipalității

0
DISTRIBUIȚI
scm poli conti (6)
SCM Politehnica are un sponsor puternic pentru ediția 2016-17

Echipa de handbal din cadrul SCM Politehnica Timișoara și-a prezentat azi noul sponsor. Înțelegerea presupune o sumă importantă din mediul privat pentru bugetul clubului de handbal alb-violet al municipalității, însă această nu a fost dezvăluită încă în ciuda insistențelor jurnaliștilor. Nu e singura schimbare înaintea sezonului cu meciuri în Cupa EHF pentru bănățeni, Poli are și o nouă siglă.

Continental Anvelope Timișoara, una dintre cele mai puternice companii din vestul țării, a venit în sprijinul echipei pregătite de Pero Milosevic. Suma cu care va fi ajutat clubul nu a fost dezvăluită, dar ea se încadrează în cele circa 20 de procente din buget care provin din mediul privat. Un aspect ce se dorește îmbunătățit până la 40%. ”Ne mândrim că avem alături cea mai importantă companie din oraș… Admir curajul și suma. Sperăm ca parcursul să aducă și alte nume grele din zona de vest alături de noi. Au fost puțini oameni care s-au încumetat să vină în sport. Se știu problemele. Eu văd viitorul sportului din Timișoara astfel, prin implicarea privatului. Sper că o să vorbim de handbalul timișorean în viitorul apropiat, așa cum vorbim de rugby acum”, a declarat Radu Țoancă, președintele SCM Timișoara.

Continental Anvelope devine sponsorul echipei municipalității după ce, în ultimii, ani primarul Nicolae Robu a atacat în repetate rânduri compania, acuzând-o că poluează Timișoara și a vorbit chiar de scoaterea ivestiției în afara municipiului. Reprezentanții companiei spun că înțelegerea vine în mod natural deoarece Continental colabora deja cu Universitatea Politehnica pe mai multe proiecte, în special educaționale.


”Ca și companie producătoare în Timișoara aveam un parteneriat de mulți ani cu Universitatea Politehnica. De 15 ani am reușit să clădim o fabrică, una dintre cele mai mari din țară, așa că această colaborare a venit în mod organic… Având diverse parteneriate în special pe partea educațională am hotărât să sprijinim și acest demers”, a spus Anca Fiat, reprezentantă a companiei. Numele firmei producătoare de anvelope va apărea și pe tricourile de joc ale lui Poli în noul sezon.

”Noi, staff-ul și jucătorii suntem încântați că avem asemenea sponsor. Sunt sigur că vom face cinste acestui nume mare. Am făcut echipa în ultimul timp. Dar am reușit să trecem peste probleme. Avem o echipă bună, care va necesita timp pentru a juca bine”, a precizat Pero Milosevic, tehnicianul alb-violeților. Nu se știe încă dacă firma de la Pădurea Verde va continua sigur parteneriatul și după acest sezon sau dacă se va implica pe viitor și în alte sporturi. Cert e că deocamdată e cel mai important sponsor la SCM Poli.

Siglă nouă, strategie de marketing

Tot azi Poli și-a prezentat și sigla nouă, una care rămâne focusată pe imaginea unui handbalist în acțiune, dar care are alăturată și denumirea nouă a clubului, cu particula ”SCM”. De asemenea, Doru Costică, responsabil cu aspectele legate de marketing-ul alb-violeților, a prezentat mai multe idei de produse, care ar urma să fie puse în vânzare pentru suporteri.

SCM Politehnica are în continuare programate o serie de teste înainte de startul sezonului. Miercuri, 3 august, SCM Politehnica întâlnește acasă HC Vaslui. În 5 şi 6 august sunt programate întâlniri cu CSM Satu Mare. În 12 şi 13 august, cu HC Petrea Reşiţa. Iar în 18, 19 şi 20 se desfășoară Cupa Politehnica, la care vine și Pick Szeged.

scm poli conti (4)

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.