Nicolae Robu a răbufnit faţă de angajaţii din Primăria Timişoara: „Nu funcţionează...

Nicolae Robu a răbufnit faţă de angajaţii din Primăria Timişoara: „Nu funcţionează acest aparat. Fac o nouă organigramă”. De ce nu-i poate da afară pe cei de care este nemulţumit

2
DISTRIBUIȚI

juramant nicolae robu 2016 (8)

Nicolae Robu este nemulţumit de modul în care lucrează unii angajaţi din cadrul Primăriei Timişoara, deşi a schimbat deja de câteva ori organigrama. Astăzi, în cadrul conferinţei de presă de la sediul primăriei, edilul şef a anunţat că „acum fac o organigramă nouă, o să fiu cât se poate de radical. Nu merge, am cam terminat-o. Nu funcţionează acest aparat nici pe departe la nivelul la care îmi doresc. Biroul administrativ este una din structurile care nu mi-a dat satisfacţie, a creat mereu nemulţumiri. Unii angajaţi din primărie nu pot mai mult, alţii nu vor”.

Robu: „E atât de greu să dai afară pe cineva dintr-o instituţie publică”

Nicolae Robu a mai ţinut să precizeze că noua organigramă va fi finalizată în această săptămână, iar apoi va fi trimisă pentru aprobare la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP).


Edilul şef a mai declarat că este nemulţumit şi de modul în care-şi face treaba Serviciul Terenuri, Bancă de Date Urbane Timişoara, unde a ajuns la concluzia că este „dezastru” şi despre care spune că este o structură demnă de „medaliat”. Edilul şef s-a plâns şi de faptul că nu poate să dea afară angajaţii din primărie de care nu este mulţumit din cauza legislaţiei.

„Este atât de greu să dai afară pe cineva dintr-o instituţie publică. Am avut şi eu o firmă de servicii informatice la un moment dat, înainte de a fi senator, în privat nu ai nicio problemă. Angajezi pe cine crezi că face faţă, nu face faţă, închei relaţia cu el, aduci pe altcineva. În sectorul public e înfiorător. A devenit un loc în care odată ce eşti angajat, ai ultra protecţie. Dacă ştie că e ultra protejat, îl doare în cot. Constat că nu merge treaba şi trebuie să caut soluţii. Nu fac schimbări în organigramă ca să pot da oameni afară, au plecat ei singuri”, consideră primarul Timişoarei.

Nicolae Robu a mai adăugat că nu i se pare normal ca noua organigramă a unei primării să fie aprobată de ANFP. „Nu mi se pare normal ca într-o ţară în care în Constituţie se vorbeşte clar de autonomie locală, atunci când vrei să-ţi faci organigrama să ai nevoie de aprobarea unei structuri a statului. Nu e normal. Ce autonomie e asta?”, s-a întrebat edilul şef.

2 COMENTARII

  1. Domnule primar…pot fi dati afara…daca la evaluarea anuala ,calificativul este nesatisfacator se poate da afara acea persoana,fara alte argumente; dar asta tine de sefii de servicii,care fac evaluarile pt subordonati…si da aveti dreptate ,functioneaza foarte prost multe directii din Primarie,printre care si directia Fiscala,condusa de BODO ! Acesta si-a angajat acolo toate pilele si neamurile ,la fel de incompetenti ca si el… si da trebuie facuta curatenie,mai ales ca vine toamna in Primaria de 5* ,pt ca aproape peste tot in PMT oamenii de rand sant tratati de sus…abia santem bagati in seama de angajatii primariei si pusi pe drumuri ,de cele mai multe ori degeaba!!!

  2. Pai domnule primar, asta e marea problema:
    toti spun sa se mareasca salariile in administratia publica, chestie populista pentru alegeri,
    nimeni nu atinge problema reala: reforma din administratia publica si din intregul sistem bugetar , adica eliminarea incapabililor dublata de scoaterea la concurs a posturilor pe bune, nu cum se face azi pe cunostinte si ….simpatii personale, si o salarizare corespunzatoare pentru oameni performanti.
    Daca evaluarile anuale obligatorii s-ar face asa cum trebuie, se pot elimina cei necorespunzatori.
    Mai mult, informatizarea corecta ar simplifica lucrurile; numai la noi e atata birocratie pe nervii si timpul si banii oamenilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.