Noua organigramă a CJ Timiş votată cu o singură abţinere. De ce...

Noua organigramă a CJ Timiş votată cu o singură abţinere. De ce vom avea şi administrator şi manager public

0
DISTRIBUIȚI

consiliul judetean timis sedinta plen

Noua organigramă, realizată la cererea preşedintelui Sorin Grindeanu, a fost votată fără discuţii în contradictoriu în plenul Consiliului Judeţean Timiş astăzi. Liderul de grup al liberalilor, Nicu Bitea, a comentat că partidul său va vota noul mod de organizare pentru a da şanse unui act administrativ peformant. Liberalul Viorel Coifan a cerut să ştie care este diferenţa dintre administratorul public şi managerul public, ambii prevăzuţi în organigramă.

Preşedintele CJ Timiş, Sorin Grindeanu, a explicat că „în acest moment este vacant postul de administrator public. Trebuie dată o hotărâre de CJ în care să aprobăm criteriile pentru cei care doresc să devină administrator public.


Fiind vacant postul este evident că nu există atribuţii urmând ca viitorul să ne spună dacă vom avea acest post. În niciun caz administratorul public nu este peste vicepreşedinţi. Nu există măcar ca administratorul public să fie într-o formă de egalitate cu cei trei. Diferenţa dintre managerul public şi administratorul public este că această noţiune de management public a urmat unui proiect naţional făcut de MAI şi care a dus la formarea acestei funcţii în cadrul fiecărei structuri din ţară. Managerul public are atribuţiuni pe managementul calităţii pe organigramă. Există un minus pe care nu îl ascund legat de managementul calităţii şi de standarde. Lucrurile astea trebuie să le reevaluăm”.

Cât despre noua organigramă care a fost apropbată de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, Grindeanu a explicat că „eu am anunţat imediat după alegerea noastră chestiunea structurală pe care a dorit să o avem. Cele două structuri să intre în cadrul aparatului propriu adică ADETIM şi Direcţia de drumuri şi să avem şi o direcţie de control şi de dezvoltare, celelalte lucruri sunt necesare şi vor constitui munca pe care cei de la Reurse umane o să o aibă legat de fişele postului. Şi există termene date de lege 45 de zile în care toate aceste lucruri trebuie să fie aşezate conform legii”. După ce consilierul judeţean Călin Dobra de la PSD a cerut ca termenul de implementare a noii organigrame să fie redus şi amendamentul a fost votat, aleşii judeţeni au votat şi proiectul. Organigrama a fost aprobată de toţi consilierii, mai puţin de Marian Vasile de la PNL, care s-a abţinut.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.