„RECORD” 1,6 kilometri de drum din inelul IV al Timișoarei, realizaţi în...

„RECORD” 1,6 kilometri de drum din inelul IV al Timișoarei, realizaţi în mai bine de un an. Cum explică adminsitraţia locală

1
DISTRIBUIȚI

strada Iepurelui santier lucrari (6)

Lucrările la finalizare a inelului IV de circulaţie se fac în pas de melc la Timişoara. A fost nevoie de un an de zile pentru finalizarea a 1,6 kilometri de drum cuprinşi între strada Măcin şi strada Constructorilor. Primarul Nicolae Robu pune totul pe seama condițiilor meteo şi a zonei care până acum nu a văzut asfalt.

„Se asfaltează primul tronson din inelul IV. Noi am lucrat la Inelul IV şi cât a făcut obiectul acestui vast proiect numit Inelul IV este cât de cât în grafic. Vremea a fost foarte proastă, vă daţi seama că acolo nu a existat drum, s-a făcut drum acuma şi au fost condiţii foarte grele, s-a făcut reţeaua de utilităţi şi acum suntem la faza de aplicare ca primului strat asfaltic, strat care se aplică în două etape, pentru că tehnologia folosită este de aşa natură încât prevede ca în primul rând să fie un strat de asfalt de nu ştiu câţi centimetri, gros care e greu de aplicat şi atunci acel fundament asfaltic este realizat din două treceri, după care vine stratul numărul doi şi apoi stratul de uzură la primăvară.


(…) Tronsonul este de la Constructorilor până la o anumită cotitură, nu prea avem repere acolo. S-a lucrat mai mult, au fost mai multe dificultăţi din mers. Inelul are câteva zeci de kilometri, noi lucrăm pe porţiuni. Vom ataca şi va fi un mare progres în momentul în care vom ajunge la calea ferată şi sigur că acolo vom avea un subpasaj pe sub calea ferată. Decisive vor fi trecerea pe sub calea ferată şi noul pod peste Bega ca lucrări cu adevărat spectaculoase ca efect în această parte a oraşului. În partea de est vom avea în zona Behela un pasaj pe sub calea ferată şi apoi în zona străzilor Bobâlna – Ştrandului vom avea un nou pod peste Bega. Vom face astfel încât să fie cât mai puţini cetăţeni perturbaţi, pentru că sigur că în zona inelului va fi un trafic extrem de intens”, a declarat acesta.

Practic, prin inelul IV de circulație se vor crea tronsoane de drum care să lege zona AEM de Calea Lipovei, prin zona de est a orașului, urmând ca de acolo, prin partea de nord-est, să se creeze un tronson de legătură cu Dumbrăvița. Conform termenului avansat de municipalitatea timișoareană, lucrările ar trebui să fie finalizate în 2018.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.