Transferurile către CJ Timiş paralizează Direcţia Tehnică a Primăriei Timişoara. Vezi lista...

Transferurile către CJ Timiş paralizează Direcţia Tehnică a Primăriei Timişoara. Vezi lista completă a celor care au plecat

0
DISTRIBUIȚI

primaria timisoara (1)

Noua organigramă a Consiliului Judeţean Timiş a venit cu schimbări nu doar în cadrul instituţiei conduse de Sorin Grindeanu, ci şi în cadrul Primăriei Timişoara. Nu mai puţin de opt oameni au decis că posturile libere de la CJ Timiş li se potrivesc sau că e vremea să schimbe şeful. Mai exact, pe Culiţă Chiş, şeful Direcţiei Tehnice din PMT, căci de aici au plecat cei mai mulţi oameni.

Cererile de transfer au fost primite fără regret de primarul Nicolae Robu, care a declarat că „sunt cinci funcționari care vor să plece la consiliul județean. Vor avea aprobarea mea. Eu am un principiu întotdeauna: ajut orice cetățean să-și urmeze drumul în viață, pe care simte el că i-ar fi mai bine. Se poate face transfer, funcționarii publici pot face acest lucru. Nu mi-e teamă, știți că este o vorbă: «sunt pline cimitirele lumii de oameni de neînlocuit». Și lumea merge totuși înainte”. PRESSALERT.ro a obţinut lista completă a angajaţilor din primărie care s-au transferat la CJ Timiş.


Mai jos vă prezentăm numele acestora şi posturile pe care le ocupă.

Marius Oneţiu – director general Direcţia Tehnică, Adriana Deaconu – director general Direcţia de Dezvoltare, Koszegi Laura – director General Direcţia de Patrimoniu, Nicoleta Avram – consilier superior Biroul Urmărire Lucrări, Investiţii şi Monitorizarea Activităţilor de Utilităţi Publice, Visu Sorina – consilier superior Biroul Control Drumuri, Marius Ivaşcu – consilier superior Compartimentul Autoritatea Judeţeană de Transport, Seculă Ofelia – consilier superior Biroul Control Drumuri, Szabo Georgeta – consilier superior Compartimentul Autoritatea Judeţeană de Transport. Precizăm că funcţiile de director sunt ocupate în regim de interimat, urmând ca Oneţiu, Deaconu şi Koszegi să dea concurs.

Preşedintele Consiliului Judeţean Timiş a explicat în detaliu ce conţine organigrama care a intrat în vigoare de la 1 noiembrie. „Vom avea o direcție de dezvoltare care să cuprindă direcția de investiții plus tot ceea ce înseamnă gestionarea proiectelor europene. De asemenea, va exista și o direcție tehnică în CJT prin reorganizarea unor birouri din actualul aparat și prin desființarea direcției de drumuri ca și direcție cu personalitate juridică și înglobarea în cadrul CJT. O restructurare va avea loc la Direcția de Patrimoniu și Direcția de prestări serviciu, una e în cadrul CJT, cealaltă e cu personalitate juridică. Cam acestea sunt mutările majore. Sigur că îmi doresc un departament mai mare de comunicare, chiar dacă nu va fi ca la primărie cu 60 de angajați. Nu cred că se va ajunge la statutul de direcție, dar oricum va avea o pondere mai mare decât cea actuală. Și de asemenea se mai creionează o direcţie unde auditul, corpul de control și administrațiile publice locale vor fi contopite într-o direcție mare de control și audit”, a spus acesta.