Peste TREI MILIOANE de euro pentru asfaltarea a 14 străzi cu piatră...

Peste TREI MILIOANE de euro pentru asfaltarea a 14 străzi cu piatră cubică din Timişoara. Vezi detalii din proiectul dorit de primarul Robu

0
DISTRIBUIȚI

În ciuda obiecțiilor mai multor consilieri locali, primarul Nicolae Robu merge mai departe cu planul de îndepărtare a pietrei cubice de pe mai multe străzi din oraș. Municipalitatea a plătit deja un studiu de fezabilitate, care va ajunge pe masa aleșilor locali la următorul plen. Conform documentului, valoarea totală a proiectului este de 14.012.934 lei (inclusiv TVA), respectiv 3.167.838 de euro, iar durata de realizare a intervențiilor este de nouă luni. Studiul de fezabilitate a fost realizat de firma Proexco.

Străzile de pe care se va lua piatra cubică și care vor fi asfaltate sunt Str. Argeş delimitată de str. Mitropolit Varlaam şi str. Cluj, – Str. Dr. Ioan Mureşan pe sectorul cuprins între str. Salcâmilor şi str. Drubeta, – Str. Ludwig von Beethoven pe sectorul cuprins între blv. C.D. Loga şi blv. Mihai Eminescu, – Str. Mitropolit Varlaam tronson cuprins între str. Aurel Cândea şi str. 1 Decembrie, – Str. Putna delimitată de str. Ion Vidu şi str. Mitropolit Varlaam, – Str. Remus delimitată de str.


Braşov şi str. Romulus, – Str. Sfânta Rozalia tronson cuprins între str. Remus şi blv. Mihai Viteazul, – Str. Sorin Titel delimitată de blv. Victor Babeş şi str. Protopop Ghe. Dragomir, – Str. Topliţa delimitată de Cal. Circumvalaţiunii şi str. Făgăraş, – Str. Virgil Madgearu cuprins între blv. Mihai Viteazul şi str. Filaret Barbu, – Str. Bela Bartok tronson cuprins între blv. Victor Babeş şi str. Argeş, – Str. Filaret Barbu delimitată de str. Sfânta Rozalia şi str. Braşov, – Str. Arcidava pe sectorul cuprins în jurul Parcului Arcidava până în străzile Mureş şi Ulpia Traiana, – Str. Romulus tronson cuprins între str. Ghe. Doja şi str. Sfânta Rozalia.

Conform referatului proiectului prin care se cere aprobarea studiului de fezabilitate, străzile sunt necorespunzătoare pentru traficul auto și prezintă următoarele defecțiuni: „Starea tehnică a acestor străzi este necorespunzătoare desfăşurării circulaţiei auto înDenivelări pronunţate ale suprafeţei de rulare; – Rotunjirea pavelelor prin uzură; – Pavele înfundate şi/sau sparte; – Suprafeţe şlefuite, care devin foarte lunecoase când cad precipitaţii; – Stabilitate redusă a elementelor pavajului; – Decolmatarea rosturilor, defecţiune ce favorizează infiltrarea apei printre pavele, ducând la înmuierea terenului de fundare, ce are ca efect reducerea capacităţii portante. Totodată multe din bordurile de încadrare a carosabilului lipsesc sau sunt deteriorate, gurile de scurgere şi căminele de vizitare se află sub cota carosabilului”, se arată în actul postat pe site-ul PMT.

Foto: Arhivă

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.