Lotul 2 al tronsonului Lugoj – Deva din autostrada A1, verificat pentru...

Lotul 2 al tronsonului Lugoj – Deva din autostrada A1, verificat pentru a treia oară de autorități. Vezi ce probleme amână deschiderea circulației

1
DISTRIBUIȚI

Într-o ședință de guvern, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, promitea că lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, o porțiune de 15 kilometri între localitățile timișene Traian Vuia și Margina care avea ca ultim termen de recepție anunțat luna decembrie a anului trecut, va fi dat în folosință negreșit în săptămâna 6 – 10 februarie, lucrările pe această porțiune fiind deja finalizate.

Promisiunea nu a fost îndeplinită, iar în 17 februarie, ministrul Transporturilor, însoțit de directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Ștefan Ioniță, a inspectat șantierul acestei porțiuni de autostradă și a constatat că unele lucrări, precum realizarea a 3.200 de metri liniari de șanțuri, nu erau efectuate.


Ministrul a putut constata la fața locului că era imposibilă recepționarea acestui lot în luna decembrie, așa cum fusese anunțat, și fără a se mai hazarda să anunțe un termen exact, s-a mărginit să declare că autostrada va fi deschisă de îndată ce specialiștii vor considera că îndeplinește toate condițiile pentru siguranța circulației.

„Responsabilii din CNAIR care nu își asumă problemele apărute și care nu m-au informat corect trebuie să suporte consecințele”, dar „constructorii care lucrează în România trebuie să înțeleagă că statul român este un partener serios, care își asumă obligațiile, și același lucru îl așteptăm și de la partenerii noștri”, a adăugat ministrul Transporturilor.

La începutul acestei săptămâni, alți specialiști au verificat a treia oară lucrările, pentru a constata dacă firmele italiene care au executat lucrarea le-au finalizat. Locuitorii din zonă au mai semnalat o serie de neajunsuri, unul din cele mai importante fiind lipsa drumurilor de acces către terenurile agricole, care îi va împiedica să lucreze pământul în această primăvară. Lucrările la tronsonul de 15 kilometri, în valoare de peste 562 milioane lei (fără TVA), au fost începute în 27 noiembrie 2013 și conform contractului, avea termen de finalizare în mai 2016.

Sursa foto: mt.gov.ro

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.