Proiectul Openville: încă 73.000 de metri pătrați de spații de birouri, în...

Proiectul Openville: încă 73.000 de metri pătrați de spații de birouri, în lucru din această primăvară

0
DISTRIBUIȚI

În curând, în peisajul urban din Timişoara va răsări un puternic pol de business, concentrat în zona centrală. Este vorba despre proiectul Openville, investiţia de peste 220 de milioane de euro a companiei Iulius, care va integra mall-ul existent într-un ansamblu gigant, cu multiple alte funcţiuni. Nu mai puţin de 130.000 mp de spaţii de birouri de ultimă generaţie, în şapte clădiri, şi-a propus Iulius să construiască în perimetrul de lângă mall. O zonă care, deşi centrală, nu a beneficiat până acum de un proces de reurbanizare pe măsura potenţialului.

Premisele sunt bune: compania Iulius a finalizat în doar un an, o clădire elegantă cu 12 niveluri, se lucrează intens la a doua, iar din primăvară va începe construcţia la alţi 73.000 mp. Chiriaşii nu au întârziat să apără, o bună parte din cei 18.000 mp ai primului imobil fiind contractaţi pe când acesta se afla la stadiul de structură. Mai mult, deşi încă în plin şantier, şi cea de-a doua clădire de birouri este pe jumătate contractată.

În ianuarie, United Business Center 2 şi-a deschis porţile, fiind „populată” în prezent de nu mai puţin de 450 de persoane, angajaţi ai companiilor care s-au mutat până acum: Autoliv România, PwC şi Ness Digital Engineering. „Când ne-am decis să deschidem la Timişoara cel de-al doilea Centru de Inovație Tehnologică din România al Ness Digital Engineering, alegerea clădirii UBC 2 din proiectul Openville a fost una firească, datorită experienţei plăcute pe care echipa noastră de la Iaşi o are în ansamblul Palas.


De la începutul parteneriatului de la Iaşi, Iulius ne-a sprijinit nu doar din punctul de vedere al facilităţilor din clădire, ci şi cu beneficii pentru personal, care au contribuit la imaginea noastră de angajator atractiv”, a declarat Ştefan Rusu, General Manager Ness România.

ACI Worldwide şi Bitdefender sunt următoarele nume pe lista locatarilor celei care poate fi considerată drept cea mai modernă clădire office din vestul ţării.

Condiţii de lucru dintre cele mai bune, spaţii care să permită eventuale extinderi, acces central, echipamente moderne, beneficii extra-salariale, precum şi servicii şi facilităţi la îndemână sunt tot atâtea „cârlige” de fidelizare a personalului, într-o piaţă IT extrem de competitivă. „La Timişoara, UBC 2 a fost răspunsul evident pentru toate criteriile pe care le-am avut în vedere în alegerea locației. Factori cheie au fost localizarea centrală, garanția unor dotări de ultimă generație şi, bineînţeles, pachetul de beneficii şi servicii pentru angajaţi în Iulius Mall și posibilitatea accesării acestora cu discounturi preferențiale. Suntem prezenţi aici din ianuarie 2016, iar lucrurile avansează foarte bine, astfel că în următorii cinci ani compania își propune ca, în centrul din Timișoara, să lucreze câteva sute de profesionişti”, a adăugat General Managerul Ness România.

Cei care lucrează în noua clădire de birouri din Timişoara pot fi consideraţi extrem de răsfăţaţi. Special pentru aceştia, Iulius a creat un program de beneficii, denumit Card Partener. Reprezentanţii companiei spun că, folosind acest card, angajaţii din UBC beneficiază de reduceri de până la 25%, la aproximativ 80 de locaţii din Iulius Mall. Zona de food court, cafenele, restaurante, magazine şi servicii de curăţătorie, spălătorie auto, coafor şi multe altele se află pe lista locaţiilor unde pot obţine preţuri speciale.

Planurile de dezvoltare continuă. Potrivit unui anunţ recent, compania ieşeană va începe în primăvară să construiască alte trei clădiri de birouri, pe care le va finaliza într-un interval cuprins între 12 şi 18 luni. Iar printre acestea, se numără şi clădirea de 155 m, care se prefigurează a fi cea mai înaltă din România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.