Pledoaria HALUCINANTĂ a directorului ”găurii negre” RATT pentru a construi blocuri turn....

Pledoaria HALUCINANTĂ a directorului ”găurii negre” RATT pentru a construi blocuri turn. Vezi cu cât au crescut în 2017 subvențiile de la bugetul local

1
DISTRIBUIȚI

Mai bine de 50% din bugetul Regiei Autonome de Transport Timişoara pentru anul 2017 provine din finanţări de la bugetul local. Asta se arată în proiectul elaborat de conducerea regiei şi votat ieri de aleşii locali fără obiecţii. Mai exact, regia are venituri de 110.000.000 de lei, din care peste 66.000.000 de lei sunt din subvenţiil. Faţă de 2016, valoarea subvenţiilor a crescut cu 50%, în anul precedent de la bugetul local plătindu-se 45.000.000 de lei pentru gratuităţi. Tot în şedinţa de plen de ieri, RATT le-a cerut aleşilor locali acordul privind un studiu de oportunitate pentru constucţia a nu mai puţin de şapte blocuri cu titlul de locuinţe de serviciu pentru şoferii şi vatmanii regiei. Dacă primarul Nicolae Robu s-a arătat pro investiţiei, pentru care RATT nu are bani, pesediştii au atenţionat că proiectul este unul utopic.


Supus la vot, documentul a picat cu doar 11 voturi pentru, însă, conform anunţului făcut de primarul Nicolae Robu va fi repus la vot în cadrul altei şedinţe de plen.

„Proiectul are o valoare de 10.700.000 de euro. Per bucată de bloc cu etaj retras toate şapte totalizează vreo 390 de apartamente de tip familie. Asta înseamnă în jur 1.500.00 de euro de bloc. Într-un buget multianual de doi, trei, patru ani, o să ne facem estimările când o să ajungem la fazele pe care domnul viceprimar le-a precizat aici foarte corect (n.r viceprimarul Dan Diaconu), osă stabilim modul de finanţare. Modul de finanţare în Legea Locuinţei 114 are două componente, bugetul de stat şi bugetul local sau agenţii economici pentru salariaţii proprii. În legea respectivă aşa este menţionat. Aşa că un buget de tipul acesta aşa cum am construit şi alte lucruri din profitul rezervat din care ne este permis tot din Legea bugetului şi de Legea transportului 92, transpusă din Directiva Europeană ne permite acest lucru din profitul propriu să facem alte dezvoltări. Ne-am propus în următoarea perioadă pentru fidelizarea forţei de muncă să facem acest lucru, nu alte dezvoltări de altă natură”, a declarat managerul RATT, Ioan Goia, la plenul de ieri. Regia de transport trăiește, practic, din subvențiile de la bugetul local, iar profitul este o iluzie. RATT a intrat în anul 2017 cu datorii de peste 3.000.000 de lei

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.