Noua Organigramă a Primăriei Timișoara, supusă la vot. Ce direcții DISPAR și...

Noua Organigramă a Primăriei Timișoara, supusă la vot. Ce direcții DISPAR și cum este reorganizată activitatea

0
DISTRIBUIȚI

Așteptată de aproape un an de zile, noua Organigramă a Primăriei Timișoara, a fost supusă astăzi la vot în cadrul plenului Consiliului Local Timișoara. Cu primarul Nicolae Robu absent din sală, Tiberiu Negrei, șeful Sindicatului din cadrul PrimărieiTimişoara şi vicepreşedintele FNSA, a atenţionat că proiectul Organigramei nu are aviz de la Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date, având doar avizul ANFP, explicând că este nevoie ca acesta să fie retras de pe ordinea de zi.

Conform proiectului aflat pe masa aleșilor locali, Direcția de Evidență a Persoanelor se reorganizează ca direcție în cadrul aparatului de specialitate al primarului, având în componență Serviciul Identitatea Persoanelor, Serviciul Stare Civilă. Personalul din cadrul Serviciului Financiar-Administrativ și componentele sale urmează fie fie preluat de aparatul de specialitate în funcție de natura atribuțiilor de serviciu.

Direcția Tehnică va deveni Direcția Edilitară, iar în cadrul ei se va înființa Biroul de Rețele Electrice, Iluminat și Rețele de Comunicații.


Conform proiectului Organigramei, activitățile privind atragerea de fonduri internaționale pentru realizarea obiectivelor și a dezideratelor municipiului Timișoara, precum și implementarea proiectelor cu finanțare externă necesită scindarea activității de dezvoltare în trei mari părți: proiecte edilitare, proiecte culturale (care țin de Timișoara Capitală Culturală Europeană) și proiecte diverse pentru dezvoltarea urbană a Timișoarei.

Direcția de Dezvoltare și cea de Urbanism sunt comasate, iar în cadrul lor se va înființa funcția de director general. Cele mai mari modificări se fac la Direcția Comunicare, care numără peste 60 de angajați, deși nu are un director și primăria nu are un purtător de cuvânt, unde activitatea de relaționare cu cetățenii va ieși din subordinea acestia și va fi coordonată de Secretariatul municipiului Timișoara. Biroul de organizare evenimente este și el desființat, această sarcină fiind mutată la Casa de Cultură. Prin noua Organigramă se înființează Biroul Comunicare cu subdepartamentele Compartimentul e-Comunicare, Comunicare Electronică, Compartiment Monitorul Primăriei, Compartiment Purtător de Cuvânt și Informații Publice și Compartimentul Centrul de Informarea Turistică.

Un alt lucru important de precizat este că dezinsecția și deratizarea se vor muta din cadrul Direcției Mediu, prin constituirea unui Birou Gestiune Populație Canină, Deratizare, Dezinsecție, Dezinfecție și Activități administrative. Practic, vorbim de o comasare a activităților, care va include și personal de la Direcția de Evidență a Persoanelor.

Primarul Nicolae Robu a explicat în plen schimbările, motivând că acestea sunt necesare pentru ca activitatea primăriei trebuie să se desfășoare în cât mai bune condiții. În ceea ce priveșe acuzele lui Negrei, primarul spune că avizul cu pricina nu este necesar, dar că el va fi obținut. Proiectul a fost votat de 16 consilieri, alți șapte abținându-se la vot.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.