Compania Iulius a închiriat aproximativ 500 mp din clădirea de birouri United Business Center 2 (UBC 2) din ansamblul mixt Openville Timişoara către Azets, principalul furnizor de servicii în contabilitate şi salarizare din ţările nordice.
Azets este un nume nou, dar cu o prezență bine definită pe piața, fiind anterior cunoscută ca Visma Services. Compania este prezentă în Timişoara din aprilie 2017 şi intenţionează să îşi extindă activitatea pe piaţa locală. „Ne-am relocat în clădirea UBC 2 deoarece spaţiul este mult mai generos, permiţând extinderea echipei, iar facilităţile oferite sunt net superioare altor locaţii. Fiind o echipă în creştere, sunt multe oportunităţi de dezvoltare în companie, intenţia fiind aceea de a creşte până la 50 de angajaţi, în următorii ani. Avem poziţii vacante pentru specialişti cu experienţă în IT, dar şi poziţii auxiliare, precum resurse umane, vânzări, administrativ”, a declarat Alina Burja, Managing Director Azets.
Compania Azets s-a mutat la parterul clădirii UBC 2 în luna iulie.
Azets face parte din CogitalGroup, grup axat pe servicii de outsourcing și consultanţă, format din compania Azets, în Ţările Nordice, și companiile Blick Rothenberg și Baldwins, în Marea Britanie. În Azets România lucrează peste 500 angajați. Sediul principal este la Sibiu, compania mai având birouri la Alba Iulia și Timișoara.
Obiectivul companiei este să marcheze o prezenţă nouă pe piața serviciilor de IT şi consultanţă.
Strategia grupului este să creeze un nou mod de consultanţă pentru afaceri, bazat pe inovații excepționale și servicii orientate către client. Azets are un portofoliu cu peste 20.000 de clienţi.
În 2017, Azets va continua să îşi extindă activitatea în Timişoara, oferind oportunităţi şi condiţii de muncă excelente pentru profesioniştii din domeniul IT, atât pentru cei cu experienţă, cât şi pentru tinerii absolvenţi. Astfel, pe perioada vacanţei de vară, compania oferă contracte pe 3 luni pentru tinerii care doresc să îşi înceapă cariera în IT, cu posibilităţi ulterioare de cooptare în echipă.
Proiectul mixt Openville reprezintă o investiţie estimată la peste 220 milioane de euro, iar Iulius Mall va fi integrat în proiect. Cea mai mare pondere o va avea componenta office, cu o suprafaţă totală de aproximativ 13o.000 mp închiriabili. În total, ansamblul va include şapte clădiri de birouri, care vor forma polul de business din vestul ţării. Din această suprafaţă, 18.000 mp au fost livraţi în luna ianuarie, în clădirea UBC 2, 13.000 mp urmează a fi finalizaţi în curând, în UBC 1, iar alţi 18.000 mp au intrat în construcţie în luna iunie, în UBC 3.
În paralel, se lucrează la parcarea supraetajată prevăzută în proiect, care le va oferi clienţilor, din această toamnă, peste 900 de locuri. În perioada următoare, alte două imobile de birouri vor intra în construcţie, precum şi extinderea Iulius Mall, cu o suprafaţă de 60.000 mp.
Openville este conceput ca un centru urban, care include elementele necesare unui stil de viaţă activ, în acelaşi loc, permiţând economisirea de timp: 450 de magazine (131.000 mp), restaurante şi cafenele tematice cu panoramă spre cel mai mare parc suspendat din România (55.000 mp), patinoar în aer liber, carusel pentru copii, patru săli de evenimente, şapte clădiri de birouri şi peste 4.050 de locuri de parcare (subterane şi supraetajate).