EXCLUSIV Contracte de aproape 10 milioane lei în timpul administrației Robu pentru...

EXCLUSIV Contracte de aproape 10 milioane lei în timpul administrației Robu pentru firma care a reabilitat poarta morții de pe Calea Lugojului. Ce informații au cenzurat ilegal subordonații primarului

1
DISTRIBUIȚI

SC Stareto SRL, firma care a efectuat lucrările la cele două porți de intrare în oraș, a primit de la Primăria Timișoara zeci de contracte în mandatul primarului Nicolae Robu, multe dintre ele fiind prin încredințare directă. Așa a fost și în cazul porții de pe Calea Lugojului care s-a prăbușit și l-a ucis pe studentul Vlad Baici și a celei de pe Calea Aradului, unde s-a evitat licitația pentru că s-au emis autorizației de construire în regim de urgență, deși lucrările au fost efectuate la jumătate de an după emiterea acestora.

În urma solicitării făcute de PRESSALERT.ro, Primăria Timișoara a comunicat că din august 2012 și până în prezent au fost încheiate cu firma Stareto SRL 28 de contracte. Demn de remarcat că la contractele legate de lucrările de cele două porți de intrare în Timișoara a fost șters numărul contractului și valoarea, fiind lăsată doar denumirea contractului, în răspunsul care a fost trimis redacției. Gestul de a cenzura răspunsul trimis de Serviciul de Achiziții Publice din Primăria Timișoara este ilegal, întregind omerta impusă de Nicolae Robu pe acest subiect.

9.132.610,69 lei este valoarea contractelor din adresa PMT la care se adaugă, conform informațiilor deținute de PRESSALERT.ro alți 492.800 lei pentru lucrările la cele două porți de intrare în oraș. În cea de-a doua parte a anului 2012, firma Stareto SRL a avut doar două contracte încheiate – pentru reparații la sala de sport, înlocuire jgheaburi și burlane, la Grupul Școlar Tănăsescu – 196.00 lei și peste 610.000 lei printr-un acord cadru pentru lucrări în regim de avarie.

În 2013, compania a încheiat trei contracte pentru reparații la Școala Generală nr.22, Colegiul C.D.Loga și Liceul de Artă în valoare totală de 760.876,49 lei, toate fiind achiziții directe făcute de Primăria Timișoara.


Anul următor, numărul contractelor crește la șase, valoarea totală fiind de 1.776.936,85 lei, majoritatea fiind tot achiziții directe. În cazul lucrărilor la Sala Olimpia, lucrările efectuate au fost ”sparte” în două contracte – reparații instalații și reparații și igienizare. Reparațiile de la Clinica de Oftalmologie au adus 770.000 lei, iar reparațiile la acoperișul clădirii de pe strada Vasile Alecsandri nr.1 peste 434.000 lei.

În 2015, explodează afacerile firmei Stareto SRL cu Primăria Timișoara, cele 11 contracte aducând 4.265.948,09 lei plus valoarea lucrărilor la cele două porți de intrare în Timișoara. Cele mai importante contracte ca valoare au fost cele de reabilitare a blocurilor. Pentru lucrările de pe Calea Șagului nr. 72 -78, valoarea contractului a fost de 1.634,013 lei la care a venit un alt contract cu o valoare suplimentară de 475.505,20 lei. Pentru reabilitarea blocurilor de pe Calea Șagului 35 – 37, firma a încasat 769.334 lei, iar pentru blocul de pe str. Liviu Rebreanu nr. 142 -292.000 lei. Pentru amenajarea sălii de consiliu din Primăria Timișoara a primit 401.604, 86 lei prin achiziție directă.

În 2016, Staretpo SRL încheie doar două contracte – unul pentru întreținere și reparații la clădirea municipalității în valoare  435.000 lei, prin aceiași procedură și unul de amenajare a două secții de votare demontabile în valoare de 15.262,26 lei.

Anul acesta, până acum, Stareto a încheiat patru contracte în valoare totală de 1.060.790,15 lei, cel mai mare fiind de 767.077,51 lei pentru reparații la sala de sport a Școlii Generale nr.18.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.