Motivul incredibil pentru care pasajul Popa Șapcă va continua să se inunde,...

Motivul incredibil pentru care pasajul Popa Șapcă va continua să se inunde, în caz de ploi sau ninsori, până la vară

2
DISTRIBUIȚI

Pasajul Popa Șapcă, inaugurat sâmbăta trecută de primarul Nicolae Robu într-o ceremonie pe repede-înainte, s-a inundat ieri, la prima ninsoare, timidă, din Timișoara.

Motivul a fost dezvăluit pentru PRESSALERT.ro de o sursă din Primăria Timişoara care susţine că Pasajul Popa Şapcă a fost dat în folosinţă fără ca pompele care ar trebui să extragă apa din pasaj atunci când plouă să fie montate.


Aceleaşi surse susţin că motivul pentru care pompele nu ar fi fost încă montate se leagă de anumite etape care trebuie respectate în cadrul lucrărilor, etape la care constructorul Syl Con Trans nu a ajuns înainte ca Primăria Timişoara să ceară deschiderea traficului prin zonă. Practic, până în primăvara anului viitor, Syl Con Trans va extrage cu pompe apa din subpasajul care se va inunda în caz de ploi torenţiale sau de ninsori. E important de precizat că pasajul a fost dat în funcţiune fără o expertiză tehnică, proces care nu poate fi realizat fără ca lucrările să fie finalizate.

Deschidere cu bâlbe

Marţea trecută, primarul Timişoarei, Nicolae Robu, anunţa jurnaliştii că în aceeaşi zi va avea loc un eveniment important, fără a dezvălui însă despre ce este vorba. După ce vestea că pasajul va fi deschis pe patru benzi a ajuns în presă pe surse, primăria a chemat şi presa la evenimentul despre care primarul Nicolae Robu a ţinut să precizeze că nu este o inaugurare.

Strada Popa Şapcă a fost dată în folosinţă pe patru benzi, la fel ca şi celelalte artere conexe, cu excepţia străzii Aristide Demetriade. Doar așa s-a putut respecta promisiunea primarului Nicolae Robu că pasajul va fi funcțional în decembrie. Acesta s-a deschis traficului auto fără ca lucrările să fie finalizate. Două din cele şase benzi de sub pasaj, care duc înspre Demetriade, au rămas închise. Mai mult, pe strada Popa Şapcă nu a fost turnat nici asfaltul final, nici trotuarele nu au fost finalizate.Costurile proiectului sunt de 6.5 milioane de euro.

 

2 COMENTARII

  1. Halucinant! Si daca se constata la expertiza finala (daca nu se da din pix intr-un birou fara deplasare pe teren) ca nu este cum trebuie si totusi au trecut sute de trenuri, milioane de masini, mii de pietoni… cine raspunde atunci? Demisia si tragerea la raspundere a tuturor celor care au dat drumul fara respectarea cadrului legal. Aici se vede inconsitienta acestui primar, il doare in fund de siguranta cetatenilor care platesc taxe si impozite. Macar sa-l sfinteasca 🙂 !!!

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.