Strategie de 25.000 de euro pentru promovarea turismului. Asociația finanțată de CJ...

Strategie de 25.000 de euro pentru promovarea turismului. Asociația finanțată de CJ Timiș nu colaborează cu primăria

0
DISTRIBUIȚI

Promovarea turismului în județul Timiș se va face în baza unei strategii. Pentru elaborarea unui plan care să arate direcțiile pe care Asociația pentru Promovarea Turismului trebuie să le urmeze din bugetul asociației se va plăti un studiu, care va fi realizat de compania Expert Consulting contra sumei de 25.000 de euro. Deocamdată însă, directoarea Asociației pentru Promovarea Turismului din Timișoara nu a luat legătura cu reprezentanții Primăriei Timișoara, pentru ca ambele instituții să se implice în proiect.

Președintele Asociației pentru Promovarea Turismului, Mihai Ritivoiu, a declarat că „este vorba despre o strategie sectorială de dezvoltare turistică a județului Timiș pentru anul 2018 – 2028. Pentru construcția acestei strategii sunt esențiale două dezbateri publice unde așteptăm o prezență cât mai mare din tot spectru județului de pe toate palierele pentru că aceste dezbateri stau și ele la baza acestei strategii”.

Delia Barbu, directorul asociației a explicat că „Este unul din lucrurile despre care am discutat foarte mult în primii ani, când în plenurile CJT am solicitat mai mulți bani, fie mai mult sprijin și ni se cerea o strategie pentru că trebuie să lucrăm după un plan.


Este firesc să fie așa. Astăzi există tot felul de păreri are spun că nu ne trebuie strategii și că trebuie să fim mai practici. Între aceste două păreri am decis că trebuie să avem o strategie sectorială pe turism în județul Timiș pentru că Timișul nu are o astfel de strategie. Există tot felul de documente, dar nu există o astfel de strategie pe turism. Este o mare bucurie pentru noi să anunțăm că în toamna anului trecut am achiziționat acest serviciu. Este o strategie pentru care o condiție esențială a fost organizarea a cel puțin două dezbateri publice, astfel încât toate entitățile interesate și cu experiență în turism să vină să își spună cuvântul vizavi de acest document care ne creionează viitorul în acest domeniu”. Prima dezbatere publică va avea loc în 30 martie, iar cea de-a doua în vară.

Conform Cameliei Mocanu, reprezentantul Expert Consulting, strategia va stabili stadiul în care se află județul Timiș la nivel de promovare a turismului, va stabili obiectivele strategiei și va realiza un plan de acțiune care va cuprinde și costurile promovării diverselor obiective turistice din județ. Strategia va fi prezentată la sfârșitul lunii octombrie, iar elaborarea ei va costa 25.000 de euro, banii urmând să vină de la bugetul asociației pentru promovarea turismului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.