Înregistrarea caselor de marcat fiscale se poate face online, în doar câteva...

Înregistrarea caselor de marcat fiscale se poate face online, în doar câteva minute

0
DISTRIBUIȚI

Aflată în prag de impunere obligatorie a noilor case de marcat cu memorie fiscală, cei de la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală au reuşit să ofere o alternativă extrem de utilă procesului clasic de obţinere a înregistrării în sistem a acestor aparate. „Progresul” implementat înseamnă trecerea în mediul online, în Spaţiul Privat Virtual, şi emiterea numărului unic de identificare în aproximativ trei minute. Prin intermediul formularului C801 se poate solicita emiterea certificatului de atribuire a numărului unic de identificare pentru mai multe aparate de marcat electronice fiscale în vederea instalării în mai multe zone geografice. Verificarea formularului C801 depus prin Spațiul Privat Virtual durează în medie un minut.


Într-un interval de timp similar se emite certificatul de atribuire a numărului unic de identificare a aparatelor de marcat și se comunică în contul de SPV. Prin urmare, dacă utilizează această facilitate oferită de ANAF. Operatorii economici pot obține certificatul în cel mult trei minute.

Totodată, pe pagina de internet www.anaf.ro/Asistență Contribuabili/Ghiduri curente, a fost publicat Ghidul cu privire la înregistrarea informațiilor privind aparatele de marcat electronice fiscale, precum și la emiterea Certificatului de atribuire a numărului unic de identificare. Informații suplimentare se pot obține și telefonic, apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor – Call-center, la nr. de telefon 031.403.91.60.

„Agenția Națională de Administrare Fiscală a întreprins toate demersurile pentru a facilita operatorilor economici obținerea numărului unic de identificare a caselor de marcat și le recomandă acestora să solicite certificatele prin intermediul Spațiului Privat Virtual. ANAF este preocupată permanent de îmbunătățirea serviciilor, strategia sa vizând dezvoltarea comunicării în mediul electronic, pentru a oferi contribuabililor o interacțiune rapidă și modernă cu instituția”, au anunţat reprezentanţii acesteia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.