S-a redeschis circulaţia în intersecţia Mărăşti. La ce mai au de lucrat...

S-a redeschis circulaţia în intersecţia Mărăşti. La ce mai au de lucrat muncitorii FOTO

2
DISTRIBUIȚI
<


div class="press-in-article" style="margin-left: auto; margin-right: auto; text-align: center; margin-top: 5px; margin-bottom: 5px; " id="press-1098870009">

Circulaţia în zona Mărăşti a fost redeschisă în aceasă dimineaţă, după ce primăria a interzis, de la sfârşitul lunii august, traficul în zonă ca să urgenteze finalizarea lucrărilor de reamenajare a intersecţiei.

Muncitorii au lucrat zi şi noapte ca să termine lucrarea astăzi, ziua în care copiii încep şcoala. Dacă intersecţia este gata, ar mai fi de lucrat la trotuarele de lângă Facultatea de Arte. A reapărut, însă, trecerea de pietoni de pe strada Oituz, doar că mai aproape de facultate. Peste o săptămână, cei din primărie spun că dau drumul şi semafoarelor.

Se lucrează în zona Mărăşti din martie 2017, atunci când primăria a anunţat că desfiinţează trecerea de pietoni de pe strada Oituz. Lucrările în intersecţie au început în aprilie 2018 şi au avut ca scop fluidizarea traficului prin amenajarea unei benzi de circulaţie în plus.

UPDATE Dan Diaconu: Sensul giratoriu de la Mărăşti, redeschis, extins şi amenajat sub formă de turbo-giraţie

Într-o postare pe reţelele sociale, viceprimarul Dan Diaconu a explicat modificările aduse de administraţia în sensul giratoriu de la Mărăşti.

„De astazi sensul giratoriu de la Mărăşti, redeschis, extins şi amenajat sub formă de turbo-giraţie. (…) Conceptul de turbo-giratie a fost definit, în lucrări de specialitate, abia la sfârşitul anilor 90 (profesorul L.G.H. Fortuijn) şi a fost introdus în Olanda în prima decadă a noului mileniu, devenind acum una dintre cele mai interesante tendinţe în ingineria civilă şi planificarea traficului, în intreaga lume. Turbo-giraţiile înseamnă, pe scurt, sensuri giratorii în care fluxurile de trafic sunt separate pe benzi, iar conducătorul auto trebuie să îşi selecteze banda de intrare, în funcţie de ieşirea din sens. Studiile realizate arată o creştere cu 76% a siguranţei prin utilizarea acestui tip de sens giratoriu, dar şi o creştere a capacităţii sensului până 140-160%”, a scris Dan Diaconu pe Facebook.

Foto: Virgil Simonescu

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.