Asociația ATCCE 2021 semnează primul parteneriat strategic cu Tarom. Cum va fi...

Asociația ATCCE 2021 semnează primul parteneriat strategic cu Tarom. Cum va fi promovată Timișoara, capitală europeană a culturii

0
DISTRIBUIȚI

Asociația Timișoara – Capitală Culturală Europeană 2021 a încheiat, astăzi, un prim parteneriat pe termen lung cu o mare companie. Este vorba de un parteneriat strategic semnat cu Tarom, care devine, astfel, transportatorul oficial pentru acest proiect.

“Mă bucur că am ajuns în punctul de a semna un parteneriat cu Tarom, un parteneriat strategic. Acesta are o importanță deosebită pentru Timișoara 2021 – Capitală Culturală Europeană din cel puțin două motive. Este primul parteneriat strategic pe termen lung, asta înseamnă până în 2021 inclusiv, cel puțin, între Timișoara 2021 și o companie națională și chiar europeană, pentru că are o importanță europeană, și este primul și unicul transportator aerian pentru Timișoara 2021. (…) Tarom zboară în țară, Tarom zboară în Europa și în lume și este o extraordinară oportunitate pentru Timișoara 2021 să fie făcută cunoscută și pe această cale, care e una foarte importantă și foarte vizibilă.


Pe de altă parte, Tarom va aduce și va duce turiști, oameni, artiști care vor veni în Timișoara, care vor pleca din Timișoara, va fi un extraordinar mijloc de a ne conecta atât între orașele din România, cât și cu orașe europene”, a declarat Simona Neumann, directorul Asociației TM2021.

De asemenea, directorul Tarom, timișoreanul Wolff Werner-Wilhelm, a precizat că proiectul Timișoara – Capitală Culturală Europeană 2021 va fi sprijinit de compania aeriană pe care o conduce, în urma semnării acestui parteneriat.

“Primul beneficiu al parteneriatului cu Asociația Timișoara – Capitală Culturală Europeană 2021 este conectarea. În al doilea rând, cu siguranță vom sprijini această inițitivă, pentru că avem șansa a doua oară și nu știm când o vom mai primi încă o dată de a arăta că România este totuși o țară care are pe lângă cultură, are un popor care este extraordinar, care ar putea să facă mult mai multe, dacă s-ar implica. Există un program special cu asociația și vom sprijini și acei artiști de a veni în cele mai bune condiții la Timișoara”, a precizat Wolff Werner-Wilhelm.

Totodată, Simona Neumann a adăugat că pe lângă branduirea avioanelor, va fi și o prezență constantă a proiectului Timișoara – Capitală Culturală Europeană 2021 în revista Tarom. “Acest lucru sigur va fi un mare avantaj, pentru că pe măsură ce vom accelera dezvoltarea proiectelor până în 2021 și mai ales când vom avea programul cultural pregătit pentru 2021, acestea vor căpăta o vizibilitate în plus pe toate zborurile, pentru că pasagerii vor putea să ia primul contact cu proiectul citind aceste reviste, care sunt distribuite în rețeaua Tarom, pe toate zborurile, în două limbi”, a declarat Simona Neumann.

Pe baza acestui parteneriat, în viitor ar putea fi realizate și pachete turistice speciale de către Tarom pentru a încuraja câți mai mulți oameni să vină să viziteze Timișoara.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.