Timișorenii racordați la Colterm dârdâie de frig în apartamente. Zeci de reclamații...

Timișorenii racordați la Colterm dârdâie de frig în apartamente. Zeci de reclamații depuse într-o săptămână

0
DISTRIBUIȚI

Colterm se laudă că a dat drumul la căldură în caloriferele timișorenilor de cel puțin o săptămână, în special pe timpul nopții. Cu toate acestea, locuitori de pe mai multe străzi din Timișoara, care sunt racordați la sistemul de termoficare al orașului, se plâng că sunt nevoiți să dârdâie de frig în apartamente. Asta pentru că sunt în continuare reci caloriferele, atât ziua, cât și noaptea.

În data de 28 septembrie, Colterm a anunțat, pe pagina sa de Facebook, că “se furnizează căldură în tot orașul, la parametrii optimi”, iar timișorenii care constată că nu au căldură au fost rugați să verifice împreună cu administratorii de bloc starea robinetului de branșament. În cazul în care robinetul este deschis, dar caloriferele sunt reci, timișorenii sunt informați că pot face o sesizare la dispeceratul Colterm, la numerele de telefon 0256 494 133, 0356 909 (tasta 4) sau la 0756 061 468.

“Dorim să vă asigurăm că echipele de teren Colterm lucrează la capacitate maximă pentru soluționarea avariilor, astfel încât toți abonații să beneficieze de căldură într-un timp cât mai scurt”, a informat Colterm, pe rețeaua de socializare.

Între timp, tot pe Facebook, mai mulți timișoreni care locuiesc în zone precum Circumvalațiunii, Lipovei, Bucovinei le-au bătut obrazul reprezentanților Colterm pentru faptul că nu au căldură.


De asemenea, cititori PRESSALERT.ro ne-au semnalat că sunt caloriferele reci și pe mai multe străzi din zonele Șagului sau Buziașului.

Reprezentanții Colterm ne-au declarat că, doar în ultima săptămână, au fost depuse câteva zeci de reclamații la sediul instituției în care timișorenii sesizau faptul că nu au căldură în locuințe.

“Noi le răspundem punctual persoanelor care ne sună. Au fost foarte multe cazuri în care, de exemplu, nu au avut deschise vanele de branșament. Sunt cazuri punctuale, la noi se preiau reclamațiile, colegii mei sunt pe teren în permanență, probabil că nu răspund cu promptitudine pentru că sunt destul de multe cazuri. Noi furnizăm agent termic, nu la parametrii de iarnă, dar se furnizează. Mai sunt calorifere neaerisite, dar asta este problema omului în casă. Avariile la rețele sunt anunțate. Unde nu au oamenii căldură, nu este pentru că noi nu furnizăm, sunt alte cauze. Ce ține de competența noastră, noi încercăm să le rezolvăm cât mai repede. În ultima săptămână au fost depuse zeci de reclamații. Temperaturile noi le fixăm în funcție de prognoza meteo”, a afirmat Ofelia Herghelegiu, purtătorul de cuvânt al Colterm.

În acest moment, aproximativ 60.000 de familii din Timișoara sunt racordate la Colterm.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.