Demisionarul Lucian Şova vizitează şantierele de pe Lugoj – Deva cu speranţa...

Demisionarul Lucian Şova vizitează şantierele de pe Lugoj – Deva cu speranţa deschiderii traficului din acest an

0
DISTRIBUIȚI
Nodul Șoimuș

Ministrul demisionar Lucian Şova este aşteptat, la sfârşitul lunii, pe şantierele loturilor 3 şi 4 ale autostrăzii Lugoj – Deva. Vrea să se asigure că muncitorii sunt la muncă pe respectivele loturi, în aşa fel încât „să le închidă înainte de sfârşitul acestui an sau măcar de venirea iernii”, a anunţat chiar el, în timp ce vizita  şantierul autostrăzii A3.

Lucian Şova revine, astfel, la visul de a tăia panglica pe şoseaua de mare viteză din vestul României încă din acest an, deşi însuşi constructorul îşi arătase rezervele faţă de acest deziderat greu de atins. „Am venit să stau de vorbă cu constructorii, am vrut să văd şi eu care este situaţia, aşa cum ieri am fost pe segmentul de autostradă A3, astăzi pentru câteva ore sunt să văd care este situaţia şi pe aceste loturi care urmează a fi deschise traficului, pe 29 noiembrie voi fi şi pe loturile de pe Lugoj-Deva, după evenimentele pe care le vom sărbători împreună cu Guvernul României la Alba Iulia voi merge să văd şi acele şantiere, pe care le-am vizitat şi la începutul mandatului meu, şantiere pe care sper că cei care lucrează acolo vor reuşi să le închidă înainte de sfârşitul acestui an sau măcar de venirea iernii, astfel încât să mai adauge la cei aproape 60 de kilometri de autostradă pe care vom circula cu siguranţă înainte de sfârşitul acestui an şi încă 20-30 de kilometri care ar putea fi deschişi traficului înainte de venirea iernii”, a declarat Şova.

Ministrul aflat pe făraş a mai anunţat şi schimbarea strategiei de construcţie a autostrărilor, chiar din cauza lotului 3.


„Toate contractele pe care le-am lansat în ultimul timp și pe care urmează să le lansăm vor viza elaborarea studiilor de fezabilitate, împreună cu proiectul tehnic, pentru a nu mai păți lucruri, așa cum am pățit la Lugoj-Deva 3, unde ulterior studiului de fezabilitate s-au adoptat unele soluții tehnice care s-au dovedit a fi neviabile. Mă refer la acel viaduct, care în loc să fie de 1.300 de metri, e doar de aproximativ 300 de metri. De acum încolo vom face și proiectul tehnic pentru a avea responsabilitatea și responsabilii care să supravegheze lucrările și asumarea a ceea ce este propus din punct de vedere tehnic”, a mai spus Şova.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.