În sfârșit a fost demarat proiectul unei noi autostrăzi esențiale pentru Timișoara....

În sfârșit a fost demarat proiectul unei noi autostrăzi esențiale pentru Timișoara. Vezi unde vom putea ajunge pe șoseaua de mare viteză

0
DISTRIBUIȚI
<


p>

Compania Națională de Admnistrare a Infrastructurii Rutiere SA a anunțat că a elaborat și depus, în data de 17 ianuarie 2019 aplicația de finanțare pentru proiectul „Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul Autostrada Timișoara – Moravița” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014 – 2020.

Astfel, au fost făcuți primii pași pentru un proiect la finalizarea căruia Timișoara va fi legată de frontiera cu Serbia de o șosea de mare viteză, în timp ce vecinii sunt chiar mai aproape de a ajunge la graniță cu autostrada.

Conform comunicatului CNAIR, „obiectivul general al proiectului, ca parte din rețeaua TEN-T Globală, este îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică în Uniunea Europeană, contribuind astfel la dezvoltarea pieții interne cu scopul de a crea condiții pentru creșterea volumului investitorilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de drumuri europene”.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt, conform CNAIR: realizarea Studiului de Fezabilitate, ținând cont de aplicabilitatea în totalitate a legislației în vigoare (norme, normative, standarde, legi, etc.); întocmirea documentației suport și asistență acordată Beneficiarului pentru susținerea aplicației de finanțare; pregătirea documentația suport de atribuire a Contractului de proiectare și execuție lucrări și asigurarea asistenței tehnice necesară Beneficiarului în perioada derulării procedurilor de achiziție publică pentru proiectare și execuție.

Valoarea totală a proiectului pentru studiul de fezabilitate, care va avea o durată de execuție de 32 de luni, este de 14.693.042,97 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contribuția Uniunii Europene din Fondul de Coeziune – 9.303.768,38 lei, 25% contribuția proprie – 3.101.256,12 lei, restul de 2.288.018,47 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.