Ministrul Transporturilor, în control pe drumuri bănăţene FOTO

Ministrul Transporturilor, în control pe drumuri bănăţene FOTO

0
DISTRIBUIȚI

Cel mai prost drum naţional din Banat se reabilitează în sfârşit. Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a venit personal să verifice îndeplinirea promisiunilor făcute acum câteva săptămâni referitor la DN 57, care leagă Moraviţa de Moldova Nouă. Sâmbătă, însoţit de şeful Companiei de Drumuri şi de oficialii de la DRDP Timişoara, el a venit să vadă cum se lucrează pe această şosea plină de gropi. Promisiunile legate de reabilitarea acestei şosele se tot „vând” de ani de zile, dar până acum nu au devenit realitate.


În acest an se va lucra doar pe porţiunea din Caraş-Severin, iar momentul în care utilajele DRDP vor ajunge și în Timiș nu este încă stabilit. DRDP Timișoara realizează în regie proprie această lucrare, cu fonduri de la buget.

„Lucrările au început încă din luna aprilie. Se lucrează la structura drumului naţional, astfel încât va creşte şi capacitatea portantă. Lucrările sunt de amploare, de bună calitate şi, foarte important, se fac în regie proprie. Aşa cum spuneam, banii sunt alocaţi de la bugetul de stat, deci nu vor fi probleme legate de alocarea fondurilor. Este foarte important ca şi compania, prin Direcţia Regională, să lucreze neîncetat, pentru că, aşa cum am promis, voi veni în vizită pe şantier. Această vizită a fost anunţată, dar voi mai veni, neanunţat, în perioada imediat următoare şi vreau să văd că lucrările se desfăşoară repede şi că vor fi de calitate. Implicarea este masivă şi rezultatele se văd, mai ales atunci când această implicare vine şi din partea parlamentarilor din judeţ”, a declarat ministrul Răzvan Cuc după vizita de lucru de sâmbătă.

Conform DRDP Timişoara, lucrările presupun executarea de burdușiri pe o suprafață de 5.000 mp, lucrări de reciclare pe o lungime de 8 km, și așternerea unui covor asfaltic de 6 cm de BA16. Lucrările au început deja pe DN 57, la Oravița, de la intersecția DN 57 cu DN 57B. Au fost executate burdușiri pe o suprafață de 200 mp și lucrări de frezare și așternere covor asfaltic pe o lungime de 400 metri liniari (200 de tone de asfalt, 3.000mp).

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.