Linie telefonică pentru sesizări privind analizele pentru COVID-19

Linie telefonică pentru sesizări privind analizele pentru COVID-19

0
DISTRIBUIȚI
<


div class="press-in-article" style="margin-left: auto; margin-right: auto; text-align: center; margin-top: 5px; margin-bottom: 5px; " id="press-2031172551">

analize

InfoCons a lansat linia telefonică pentru sesizări pe problema testării COVID-19: 021-9615. Se pot cere sfaturi, informații sau se pot depune sesizări.

InfoCons lansează linia de urgență 021-9615, număr cu tarif normal în rețeaua Telekom apelabil din toate rețelele, dedicat consumatorilor care au făcut analize de testare COVID-19 sau doresc să le facă.

Consumatorii pot cere consiliere, informare și pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor.

„Mișcarea de Protecția consumatorilor este alături de cei care întâmpină probleme cu o unitate medicală private sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, cât și a informării corecte și transparente a acestora. Ținând cont de faptul că se înregistreaza tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimțământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă și sprijină toți consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu”, transmite InfoCons.

Drepturile fundamentale ale consumatorilor:

 de a fi protejați împotriva riscului de a achiziționa un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea să le prejudicieze viața, sănătatea sau securitatea ori să le aducă atingere drepturilor și intereselor legitime;
 de a fi informați complet, corect și precis, asupra caracteristicilor esențiale ale produselor și serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor lor, precum și de a fi educați în calitatea lor de consumatori;
 de a avea acces la piețe care le asigură o gamă variată de produse și servicii de calitate;
 de a fi despăgubiți în mod real și corespunzător pentru pagubele generate de calitatea necorespunzătoare a produselor și serviciilor, folosind în acest scop mijloace prevăzute de lege;)
 de a se organiza în asociații ale consumatorilor, în scopul apărării drepturilor și intereselor lor;
 de a refuza încheierea contractelor care cuprind clauze abuzive, conform prevederilor legale în vigoare;
 de a nu li se interzice de către un operator economic să obțină un beneficiu prevăzut în mod expres de lege.
 Se interzice refuzul vânzării unui produs sau prestării unui serviciu către un consumator fără un motiv justificat conform prevederilor legale în vigoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.