Dacă e sâmbătă… e party: Paul Damixie aduce ritmurile electronice la Timișoara

Dacă e sâmbătă… e party: Paul Damixie aduce ritmurile electronice la Timișoara

0
DISTRIBUIȚI

Paul Damixie revine în fața amatorilor de muzică electronică din Timișoara la sfârșitul acestei săptămâni, prin intermediul unui eveniment care poartă numele de „Let’s get lost“, petrecerea urmând să se desfășoare sâmbătă 12 septembrie, de la ora 18, la Gatsby Social Club, unde de warm – up se vor ocupa Stefano și Marius – Daniel.

Paul Damixie s-a născut la Timisoara în 12 septembrie 1988, iar primul contact cu muzica l-a avut la vârsta de 11 ani. Artistul care din 2009 s-a mutat la București a reuşit să intre în atenţia melomanilor din lumea întreagă cu remixul său la piesa celebrei soliste Adelle, „Hello”. Apreciat de mai multe site-uri de specialitate, timişoreanul a fost recompensat cu premiul pentru remixul anului, la Miami. Evenimentul a purtat numele de The Remix Awards şi s-a desfăşurat în cadrul celei mai celebre conferinţe mondiale dedicate muzicii de dans, Miami Music Week.Cu doi ani în urmă, timișoreanul a făcut furori cu piesa „Get Lost” în Statele Unite ale Americii, melodia fiind lansată oficial acolo prin Ultra Music.


Paul Damixie a cunoscut succesul internaţional înca din 2009 ca membru al proiectului Radio Killer.

„Care au fost cele mai frumoase momente din cariera mea? O să le spun în ordine cronologică. Primul a fost să pun muzică pe camion la „Liberty Parade”, în 2008. Când am ajuns acolo, la 20 de ani, am crezut că ăsta e punctul maxim al carierei mele. Apoi, în 2009, am început colaborarea cu HaHaHa Production și am pornit proiectul „Radio Killer” cu care am reușit să ajungem #1 în diverse topuri. Am avut parte de foarte multe momente frumoase în perioada respectivă, am cutreierat lumea în lung și-n lat făcând ce-mi place. Apoi a venit remixul la „Hello” a lui Adele, care a ajuns la radio în toat[ lumea și mi-a adus premiul de „remix of the year” la The Remix Awards 2016, în cadrul WMC Miami. Ăsta a fost momentul care a dus la următorul single „Get Lost”, care a fost licențiat în toată lumea și a ajuns într-o reclamă la Coca Cola. Ultima în topul ăsta ar fi apariția pe mainstage la Untold și Neversea“, ne-a declarat Paul Damixie în cadrul unui interviu pe care puteți să-l citiți aici.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.