Colterm, relații cu clienții adaptate la pandemie. Comunicarea se va face doar...

Colterm, relații cu clienții adaptate la pandemie. Comunicarea se va face doar prin e-mail și telefon

0
DISTRIBUIȚI

Colterm a anunțat că suspendă activitatea de relații cu clienții la sediile societății, începând de luni, 9 noiembrie. Măsura vine în contextul noilor restricții impuse pentru combaterea răspândirii COVID 19.

Comunicarea cu clienții se va realiza, în această perioadă, exclusiv online.


Sunt disponibile adresele de e-mail: relații@colterm.ro, office@colterm.ro, dar și numerele de telefon 0256.258.504 și 0256.258.516. Telefonic, se poate lua legătura și cu Dispeceratul societății (care funcționează non-stop), la numerele de telefon: 0256 494 133, 0356909 (urmat de tasta 4) și 0756.061468.

Facturile se pot plăti în continuare la casieria de la sediul central, de pe str. Joseph Lonovici nr. 4, de luni până vineri, între orele 8-16.

Casieriile Colterm care funcționează în cele două mall-uri din Timișoara își vor adapta programul conform funcționării celor două centre comerciale.

De asemenea, facturile pot fi plătite prin depunerea banilor direct în contul Colterm, la orice bancă din Timișoara, sau în următoarele locații partenere: OMV – Str. Arieș nr. 9, OMV – Str. Republicii nr. 21, OMV – Calea Aradului, OMV – B-dul 16 Decembrie nr. 65, OMV – Str. Bocu Sever nr. 2-4, OMV – Calea Dorobanților nr.49A, OMV – Bd. Eroilor de la Tisa nr. 37 A, Petrom – Calea Torontalului nr. 71, Petrom – Calea Șagului nr. 138-140.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.