Prefectura și DSP Timiș pun la dispoziția cetățenilor un call-center. Studenți de...

Prefectura și DSP Timiș pun la dispoziția cetățenilor un call-center. Studenți de la Medicină vor da lămuriri despre pandemie

0
DISTRIBUIȚI

Prefectura și DSP Timiș vin în întâmpinarea nevoilor de asistență si informare a timișenilor în contextul pandemiei provocate de infecția cu virusul SARS-CoV-2. Pentru creșterea promptitudinii de soluționare a solicitărilor acestora, va fi pus în funcțiune un call center care să vină în sprijinul Direcției de Sănătate Publică Timiș, intens solicitată în acestă perioadă.

Direcția de Asistență Socială a municipiului Timișoara va pune la dispoziție spațiul și infrastructura, iar studenții voluntari din cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Victor Babeș” din Timișoara vor prelua apelurile.


Această inițiativă va deveni operațională și cu sprijinul Serviciului de Ambulanță Timiș, care va asigura tot suportul necesar.

Acest call center va funcționa sub coordonarea Direcției de Sănătate Publică  Timiș, la sediul Direcției de Asistență Socială Timișoara, situat pe Calea Lipovei. Numărul operațional este 0356/981 – pentru probleme sociale. Pentru partea medicală rămâne valabil call center-ul Direcției de Sănătate Publică Timiș.

La începutul săptămânii viitoare va deveni operațională și centrala integrativă de apeluri de la nivelul Direcției de Sănătate Publică, iar aceasta va putea prelua peste 40 de apeluri simultan. Centrala va asigura legătura între serviciile medicale precum și cele de asistență de urgență și serviciile sociale la un singur număr unic.

Totodată va conecta medicii de familie, pacienții, Direcția de Sănătate Publică, CJCCI, precum și Centrul de asistență socială într-un serviciu integrat care va fi coordonat mult mai ușor în perioada următoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.