Primarul Fritz caută administrator public, cu ajutorul rețelelor de socializare. Ce condiții...

Primarul Fritz caută administrator public, cu ajutorul rețelelor de socializare. Ce condiții trebuie să îndeplinească candidatul ideal

2
DISTRIBUIȚI

Primarul Dominic Fritz a anunțat, marți, că a dat drumul la procesul de selecție pentru administratorul public. Un anunța în acest sens a fost publicat pe pagina de internet a Primăriei Timișoara, și postat pe pagina de Facebook a edilului șef.

„Caut un lider dinamic, eficient și integru, cu experiență semnificativă în managementul public și/sau privat pentru poziția de Administrator Public/City Manager în Primăria Timișoara. Sunteți o persoană proactivă, promotoare a transformării organizaționale, cu spirit antreprenorial și disciplină? În mijlocul unei cariere de succes, vă doriți nu doar o nouă provocare profesională, ci și să vă implicați activ în slujba comunității? Vreți să faceți parte din echipa de conducere în ceea ce va deveni una din cele mai dinamice administrații locale din România, în al treilea cel mai mare oraș din România, Capitala Europeană a Culturii 2023, cu un buget anual de 1,5 miliarde lei? Ca administrator public al Timișoarei, veți administra și gestiona, cu diligenţa unui bun proprietar, patrimoniul instituţiilor publice a Municipiului Timișoara; veți eficientiza constant cheltuielile de funcționare ale Primăriei Timișoara și ale instituțiilor din subordine; veți asigura întreținerea și funcționarea investițiilor publice făcute de Primărie; veți reprezenta Primăria în raporturile cu contractanții; veți coordona activitățile de achiziții publice ale Primăriei și  veți răspunde de implementarea și respectarea serviciilor contractate pentru întreținerea spațiilor publice, pentru salubrizare stradală, dezinsecție și deratizare și pentru iluminatul public la nivelul Municipiului Timișoara.


Pentru toate acestea, veți lucra alături de viceprimari într-o echipă executivă dinamică condusă de Primar. În domeniile pentru care sunteți responsabil/ă, veți coordona aparatul de specialitate al primarului”, a transmis, marți, Dominic Fritz.

Primarul a precizat care trebuie să fie profilul candidatului: studii superioare de economie, inginerie, administrație publică sau domenii similare; experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minim 10 ani; cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice; managementul echipelor complexe și multidisciplinare; cunoștințe solide în domeniul bugetării și execuției de bugete; foarte bune aptitudini de negociere; stăpânirea la nivel avansat a limbii engleze; spirit de echipă, rezistență la stres și o doză de umor și disponibilitate imediată, cel târziu în ianuarie 2021.

Cei interesați sunt rugați să trimită, în format electronic, un CV și o scrisoare de intenție către Loredana Pintea, consilier personal al primarului Timișoarei (loredana.pintea@primariatm.ro), până la data de 25 noiembrie. Urmează un interviu telefonic cu persoanele selectate. Trei finaliști vor fi invitați la o discuție cu o comisie de selecție condusă de primarul Timișoarei, care va numi noul Administrator Public, cu un contract de management până la sfârșitul mandatului.

Potrivit lui Fritz, viitorul city-manager poate să fie de oriunde. „Vom cere referințe, știu că există fabrici de diplome și nu o să fiu impresionat dacă văd așa ceva pe CV”, a mai spus primarul.

În privința noului viceprimar, Ruben Lațcău de la USR PLUS, acesta va avea în subordine, până la instalarea celui de-al doilea viceprimar, Direcția de Dezvoltare, Direcția Edilitară, Evidența Populației și Biroul Salubrizare.

2 COMENTARII

  1. Ia-ti un ONG ist/corporatist sa lucreze cu tine. Atunci tu, cu ciudatul ala care stie cum se restructureaza Colterm si cu un nou ONG ist veti da de gard Primaria si nu veti face nimic. Dupa primul control al curtii de conturi , pe ce semnati voi acum ca habarnistii , infundați puscaria .

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.