Un stil de viață sănătos nu trebuie să vă coste o avere

Un stil de viață sănătos nu trebuie să vă coste o avere

0
DISTRIBUIȚI

Ați tot auzit în jurul vostru că ar trebui să trăiți mai sănătos? Dar ce presupune mai exact un stil de viață sănătos? Și oare nu costă prea mulți bani? Există mai multe abordări ale unui stil de viață sănătos, dar toate au un singur scop și anume să vă facă să vă simțiți mai bine și mai vital. Vă vom divulga care sunt pilonii de bază ai unui stil de viață sănătos, cum să începeți cu acesta și vă vom oferi câteva sfaturi cum să nu dați greș atunci când cumpărați alimente sănătoase.

Pilonii de bază ai unui stil de viață sănătos includ, în special, dietă, exerciții fizice și bunăstare mentală. Să aruncăm împreună o privire mai atentă la fiecare dintre ele.

  1. Alimentația

O dietă de calitate, variată și echilibrată vă permite să vă mențineți o sănătate optimă și multă energie. Prin urmare, includeți regulat fructe și legume în dieta voastră. Pe lângă vitaminele importante, acestea conțin și fibre, care ajută la buna funcționare a sistemului digestiv. Planificați din timp ce veți mânca a doua zi și personalizați-vă lista de cumpărături în consecință. Acest lucru va ajuta la prevenirea consumului intuitiv de alimente nesănătoase.

Urmați și regimul de hidratare corect. Începeți cu un pahar de apă plată înainte de micul dejun. Cantitatea optimă este de 1,5 până la 3 litri de lichid pe zi, în funcție de efortul vostru, de temperatura exterioară și de greutate. Evitați băuturile îndulcite. Înlocuiți dulciurile cu o alternativă mai sănătoasă. Acestea pot fi, de exemplu, fructele uscate, untul de arahide sau puteți coace o prăjitură sănătoasă.

Dacă în același timp încercați să slăbiți, puteți apela la planuri de dietă verificate. De exemplu, cu o dietă proteică, restartați metabolismul care începe să ardă depozitele de grăsime în mod natural.

  1. Mișcarea

Bucurați-vă de plimbări în natură, dedicați-vă sportului preferat sau pur și simplu folosiți scările în locul liftului.


Lăsați-vă mașina acasă și mergeți la serviciu sau la cumpărături pe jos. Chiar și așa, puteți include cu ușurință exerciții regulate în viața voastră. Recompensa va fi o dispoziție mai bună, mai multă energie, mușchi mai puternici și un corp mai sănătos.

Dacă adesea vă luptați cu faptul că nu aveți chef să faceți mișcare, puneți-vă de acord cu prietenii voștri că veți practica sport împreună. Căutați exerciții de grup, o piscină sau o sală de sport în apropiere. Vă veți motiva reciproc și veți respecta regularitatea.

Cumpărați-vă pantofi sport noi, o saltea pentru exerciții, îmbrăcăminte funcțională confortabilă sau accesorii pentru sport. Când investiți în echipamente de calitate, vă veți simți mai bine atunci când veți face mișcare.

Pontul nostru: Doriți să începeți să alergați? Un ajutor grozav poate fi de exemplu și o brățară fitness care vă poate monitoriza pulsul, km parcurși, etc. Iar dacă doriți să economisiți la cumpărarea ei atunci nu ezitați să aplicați un voucher Flanco sau voucher Evomag la cumpărături.

  1. Bunăstarea mentală

Psihicul și sănătatea mintală au, de asemenea, o mare influență asupra stării fizice a unei persoane. Un sentiment de disconfort psihic pe termen lung contribuie la dezvoltarea problemelor mentale, cum ar fi depresia, deci acordați o atenție deosebită sănătății mintale.

Antrenați-vă creierul cu activități care vă plac. O după-amiază de duminică cu o carte bună și o ceașcă de cafea poate deveni un moment de relaxare reușit. Aveți grijă de corpul vostru, faceți o baie caldă, practicați un sport, faceți mișcare, gătiți o cină sănătoasă, ascultați muzica preferată, vizionați un film bun sau pictați un tablou.

Construiți relații de calitate în familie, la locul de muncă, între prieteni. Înconjurați-vă de oamenii cu care vă simțiți bine. Aveți grijă de prietenii, pe care vă puteți baza chiar și în momentele dificile, și fiți, de asemenea la rândul vostru sprijinul lor la nevoie.

Starea de bine mentală este, de asemenea, strâns legată de calitatea somnului. Împreună cu o dietă echilibrată și exerciții fizice regulate, este cheia sănătății. Încercați să vă culcați cam la același oră zilnic, aerisiți bine camera și puneți deoparte telefonul mobil. Nu consumați alimente bogate și grase chiar înainte de culcare. Ceaiul de mană sau lavandă vă pot ajuta, de asemenea, la îmbunătățirea somnului. Cu toate acestea, dacă aveți probleme de somn frecvente și grave, solicitați ajutor profesional.