CCIAT continuă înscrierile pentru cursuri gratuite de calificare, inițiere și specializare

CCIAT continuă înscrierile pentru cursuri gratuite de calificare, inițiere și specializare

0
DISTRIBUIȚI

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, lider al proiectului „Resurse umane competitive pentru adaptarea la SNCDI în Regiunea Vest”, continuă înscrierile la o nouă serie de cursuri gratuite de calificare, inițiere și specializare ale angajaților, autorizate de Ministerul Muncii și Protecției Sociale prin comisia de autorizare a furnizorilor de formare profesională din județul Timiș, care sunt menite să ofere acestora posibilitatea de a-și îmbunătăți competențele profesionale.

La cursuri se pot înscrie doar angajați cu contract individual de muncă într-un IMM din Regiunea Vest și au reședința într- unul din județele regiunii – Arad, Caraș-Severin, Hunedoara, Timiș. Nu pot participa la cursuri cei care au funcție de conducere (director general, executiv sau adjunct, manager de departament, de proiect sau de linie), sunt angajați în departamentele resurse umane sau persoane care își gestionează propriile afaceri. Cursurile se vor desfășura la sediul CCIAT  sau la Centrul Regional de Afaceri.

Un prim curs de pregătire este cel de expert accesare fonduri structurale și de coeziune europene, cu durata de 40 de ore, care acoperă întreaga tematică necesară accesării și obținerii surselor de finanțare, indiferent de tipul de program (programe de finanțare prin care se pot obține bani europeni nerambursabili pentru nevoile de dezvoltare a firmei sau instituției, pașii necesari pentru obținerea finanțării nerambursabile, completarea cererii de finanțare, accesarea și utilizarea corectă a fondurilor de finanțare, ce implică din partea firmei sau instituției gestionarea unui proiect finanțat din fonduri europene, nereguli și fraude în derularea proiectelor care beneficiază de cofinanțare europeană).

Un alt curs, de contabilitate primară cu utilizarea calculatorului, cu durata de 120 de ore, tratează prima etapă a demersului contabil, respectiv întocmirea corectă a documentelor contabile, iar tematica cuprinde noțiuni introductive, întocmirea, corectarea, arhivarea și reconstituirea documentelor primare, inventariarea patrimoniului, contul, înregistrarea operațiunilor economico-financiare, întocmirea balanței de verificare și a situațiilor financiare și monografia contabilă.


Partea practică privitoare la întocmirea documentelor primare, înregistrarea în contabilitate a operațiunilor economico-financiare și obținerea balanței de verificare se face prin utilizarea aplicațiilor informatice.

Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, axa prioritară „Locuri de muncă pentru toți”, și are ca obiectiv facilitarea accesului angajaților la programe de formare profesională destinate îmbunătățirii statutului profesional și condițiilor de la locul de muncă, pentru a contribui astfel la creșterea productivității muncii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.