Reorganizare la Primăria Arad. Posturi și direcții desființate, economii de 2 milioane...

Reorganizare la Primăria Arad. Posturi și direcții desființate, economii de 2 milioane de euro

0
DISTRIBUIȚI

Primarul Aradului, Călin Bibarț, a anunțat astăzi noua organigramă a instituției, care prevede reducerea de posturi și desființarea unor direcții și servicii, astfel încât economiile realizate vor ajunge anual la 2 milioane de euro.

„Dacă în actuala organigramă a instituției se regăsesc 1150 de posturi, din toamnă Primăria Municipiului Arad va avea 790 de angajați, la care se adaugă cei 142 de medici din cabinetele medicale, plătiți de către Ministerul Sănătății. 151 din actualii angajați ai instituției vor fi supuși testării, însă doar 70 dintre ei se vor mai regăsi pe statul de plată al instituției, restul de 81 fiind nevoiți să-și caute un alt loc de muncă”, se arată într-un comunicat al Primăriei Arad.

Conform acestuia, 42 de posturi au fost eliberate deja.

De asemenea, două direcții, trei servicii, un birou și patru compartimente au fost desființate.

„Alte 17 structuri au fost declasate, respectiv șapte servicii au fost transformate în birouri, șase în compartimente și patru birouri au devenit compartimente.


Cu alte cuvinte din cele 75 de funcții de conducere câte sunt în actuala structură, mai rămân 59”, se mai arată în comunicat.

Economia care se face prin aceste măsuri este estimată la aproximativ 2 milioane de euro anual.

„În acest an, Consiliul Local Municipal a trebuit să aprobe un împrumut de 100 de milioane de lei, adică 20 de milioane de euro, pentru a putea cofinanța investiții europene majore în Arad și doar din această restructurare, care înseamnă reduceri atât de posturi de conducere, cât și posturi de funcționari de execuție, să avem o economie de circa 2 milioane de euro pe an, bani din care putem amenaja de exemplu parcul din Vlaicu, despre care am vorbit, sau în câțiva ani să achităm împrumutul pe care l-am luat. Ne dorim să fie o Primărie mai eficientă, cu un personal cât mai calificat și cât mai deschis cetățeanului care plătește. Suntem în proceduri de implementare a semnăturilor electronice și de digitalizare. Probabil vom putea face o analiză cum putem să devenim și mai eficienți, decât în momentul acestei restructurări”, a declarat Călin Bibarț.

Noua organigramă se va afla pe ordinea de zi a următoarei ședințe a Consiliului Local Municipal din această lună.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.