Un sindicat al angajaților din Primăria Timișoara a transmis, luni, că dorește dezbatere publică înainte ca noua Organigramă să fie supusă aprobării consilierilor locali.
Acest lucru este programat însă pentru marți, 15 iunie.
Liderul de sindicat, juristul Tiberiu Negrei, a precizat că potrivit Legii 52 din 2003, municipalitatea este obligată să organizeze o dezbatere publică din moment ce acest lucru i-a fost solicitat în scris de către o asociație legal constituită.
În replică, reprezentanții Primăriei Timișoara au transmis că dezbaterile publice se organizează în cazul în care există propuneri de acte normative cu caracter general, și nu pentru o reorganizare internă.
„Mai exact, propuneri care au impact asupra întregului oraș. Hotărârea referitoare la organigramă nu este un act normativ, ci este o acceptare a propunerii de organizare a aparatului funcțional al primarului. Și are aplicabilitate doar asupra personalului din primărie”, a transmis consilierul primarului, Bogdan Marta.
Conform consilierului local Radu Țoancă, după ce noua organigramă va fi aprobată de consilierii locali, sindicatul poate ataca decizia în contencios administrativ.