Ness Timișoara primește vizita CEO-ului și anunță că-și dublează numărul de angajați

Ness Timișoara primește vizita CEO-ului și anunță că-și dublează numărul de angajați

0
DISTRIBUIȚI

Săptămâna trecută, Ranjit Tinaikar, CEO-ul Ness Digital Engineering, a venit în vizită la Timișoara cu vești bune pentru centrul de dezvoltare din UBC 2. Acesta a venit însoțit de Ketan Karia Chief Delivery Officer – Europe and US și de Pete Rogers EVP Europe.

În urmă cu câteva luni, Ness anunța demararea unui program național prin care urmează să își crească numărul angajaților în următorii doi ani.

Acum centrul din Timișoara anunță că își dorește dublarea numărului de angajați într-un timp cât mai scurt.

Am stat și noi de vorbă, într-o scurtă conferință cu Ranjit Tinaikar, CEO-ul Ness, și cu Mircea Velicescu, VP Delivery Ness România.

– Care sunt planurile Ness pentru centrul din Timișoara?

Ranjit Tinaikar: Ness Timișoara este unul dintre centrele Ness cu un potențial foarte mare de creștere. Și asta ne și dorim să se întâmple aici.

Această creștere vine atât prin creșterea conturilor existente cum sunt proiectele Universal Music, Pearson sau Geo, dar și prin câteva parteneriate noi, cum ar fi modernizarea celei mai mari platforme de market intelligence din lume, parteneriat pe care îl avem cu S&P sau proiectul început de curând cu Metrolinks, Santander sau cu Bank of New York.

– Ce a însemnat pandemia pentru IT Business și pentru Ness la nivel global?

Ranjit Tinaikar: Pentru Ness, pandemia a însemnat o bună oportunitate de a ne schimba mindsetul.

Pandemia a transformat fundamental modul în care clienții își dezvoltă afacerile, a întrerupt lanțurile de aprovizionare și a modificat fundamental modul în care oamenii lucrează.

Educația online s-a dezvoltat într-un ritm nemaiîntâlnit, industria de media și entertainment s-a schimbat fundamental, instituțiile bancare și de plăti au fost nevoite să-și accelereze dezvoltarea platformelor digitale.

Mulți ditre clienții noștri au înțeles toate acestea și deja au făcut primii pași.

Această nevoie urgență de modernizare a platformelor digitale ne-a obligat și pe noi să ne transformăm.


Practic, am fost nevoiți să schimbăm totul. De la felul în care formăm echipe și felul în care abordăm fiecare proiect până la cum ne raportăm la muncă în general.

– Care este poziția centrului vis-a-vis de lucrul de acasă sau remote?

Mircea Velicescu: În acest moment, la Ness Timișoara colegii își aleg modul în care vor să lucreze. De acasă, remote, de la birou sau chiar o combinație între cele menționate. De altfel politică noastră de work from home, era destul de relaxată și înainte de lockdown.

– Cum va fi în viitor?

– E greu de spus, cred că va fi un mix între home/remote și birou. Ceea ce facem noi la Ness este într-o mare măsură inovație, iar asta presupune destul de multe sesiuni de brainstorming, care merg foarte bine atunci când ne adunăm împreună.

– Ce oferă Ness diferit în piața locală de IT?

Mircea Velicescu: Pe lângă o cultură cu focus pe learning and development aș putea spune că Ness devine mai flexibil când vine vorba de alegerile pe care colegii noștri le pot face intern.

Până de curând la Ness un proiect era acordat unui centru și acolo se formau echipele, dacă un coleg sau colegă vroia să încerce un alt proiect sau altă tehnologie, avea un număr restrâns de opțiuni disponibile, practic doar proiectele care erau alocate centrului.

Acum, însă, focusul s-a mutat de pe centru pe proiect, iar asta pentru colegii noștri înseamnă mai multe oportunități interne.

Practic dacă un coleg vrea să schimbe tehnologia sau proiectul la care lucrează, de acum are la dispoziție un număr mult mai mare de tehnologii sau proiecte de unde să aleagă.

Ness Timișoara a sărbătorit în această vară, printr-un hackathon prin care încearcă să rezolve mai multe probleme din comunitate, cinci ani de când se află în Timișoara.

În present, Ness își are birourile în Iulius Town, clădirea UBC 2, la etajele 5 și 6.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.