Probleme pe șantierele celor mai aglomerate drumuri județene din apropierea Timișoarei

Probleme pe șantierele celor mai aglomerate drumuri județene din apropierea Timișoarei

1
DISTRIBUIȚI

Vicepreședintele Consiliului Județean Timiș, Cristian Moș, a mers, joi, să vadă cum merge treaba pe șantierul din Moșnița Nouă, în momentul de față unul dintre punctele nevralgice ale traficului rutier în zona metropolitană.

„Acesta este motivul pentru care merg cât pot de des acolo și voi continua s-o fac! Termenul de finalizare al lucrării este 15 octombrie și, în speranța că prestatorii de servicii nu au de gând să plătească penalizări, mă aștept ca lucrarea să fie terminată la timp. Nu vom face concesii. Din partea aparatului executiv al CJT am cerut rapoarte zilnice, responsabilii trebuie să fie acolo, pe teren”, a precizat Cristian Moș.

Vicepreședintele CJT a mai transmis că acesta este unul dintre șantierele preluate de la fosta administrație județeană și situație nu e ideală.

„Știu că traficul este infernal în această perioadă și îmi cer scuze pentru asta. Și da, eu sunt unul dintre cei care s-a opus vehement închiderii circulației pe durata lucrărilor, dar am insistat să existe o semnalizare cât mai bună a șantierului. Nu e ușor, uneori pare o luptă cu morile de vânt, uneori pare că bat la uși închise, trebuie să fiu prezent pe șantier mai des decât e normal… dar sper că finalizarea acestui proiect o să aducă mai multe avantaje comunității locale decât bătăile de cap cu care ne confruntăm aproape zilnic”, a mai transmis Cristian Moș.

Probleme și la Giarmata

Pe de altă pare, președintele CJT, Alin Nica, a spus, joi, că ia în calcul rezilierea contractului cu firma care lucrează la extinderea la patru benzi a drumului dintre Giarmata și autostrada A1.

Este vorba despre proiectul „Modernizare DJ 691: lărgirea la patru benzi a sectorului km 2+725 (sens giratoriu) – Centura Timișoara și Centura Timișoara – Autostrada A1 (km 12+975)”.

Valoarea lucrărilor este de aproape 81 de milioane de lei, dintre care 66,5 milioane de lei sunt bani europeni.

Nica a spus că firma Tehnocer nu are capacitate financiară, contractul fiind semnat în 2019.

„Noi încercam să mobilizăm firma, dar dacă reziliem contractul este posibil să pierdem finanțarea.


Asta ar însemna jumătate de an de proceduri, punând în pericol finanțarea sau continuăm acest joc de-a șoarecele și pisica cu firma. Am dat un ultimatum constructorului să văd mobilizare concretă până la sfârșitul lunii, în caz contrar luăm în calcul rezilierea contractului, cu toate consecințele de rigoare. Chiar dacă acest lucru poate să însemne și pierderea finanțării, pentru că noi avem termen până în 2023 să finalizăm proiectul. Nu se poate trece de acest termen. Probleme avem cu această firmă și pe drumul județean dintre Sânmartinul Sârbesc și Sânmartinul Maghiar, unde i-am pus să asfalteze din nou”, a afirmat Alin Nica.

În următoarea perioadă, liderul CJ Timiș spune că va lua o decizie, caz în care lucrarea ar putea continua cu bani din bugetul instituției.

1 COMENTARIU

  1. Stupid! Ce fel de monitorizare ati facut pana acum pe tronsonul Giarmata -Dumbravita , dupa un an de zile ?…Sunteti niste incompetenti cu niste palarii prea mari…

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.