Comunicarea online cu Finanțele devine obligatorie pentru majoritatea categoriilor de contribuabili

Comunicarea online cu Finanțele devine obligatorie pentru majoritatea categoriilor de contribuabili

0
DISTRIBUIȚI
<


div class="press-in-article" style="margin-left: auto; margin-right: auto; text-align: center; margin-top: 5px; margin-bottom: 5px; " id="press-1674812748">

Direcția de Finanțe Timișoara a anunțat că din 1 martie contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică, precum și persoane fizice care desfășoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent sunt obligați să transmită organului fiscal central cereri, înscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanță.

„În situația în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația comunicării prin intermediul mijloacelor electronice de  transmitere la distanță a cererilor, înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central în format letric, nu vor fi luate in considerare”, au transmis reprezentanții Direcției Generale Regionale de Finanțe Publice Timișoara.

Informații suplimentare privind înregistrarea în Spațiul Privat Virtual găsesc pe site-ul www.anaf.ro,  la următorul link:

https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.