Tobarul formației JazzyBIT a lansat „Gravity”: „Mi-am dorit ca tot trecutul meu...

Tobarul formației JazzyBIT a lansat „Gravity”: „Mi-am dorit ca tot trecutul meu în muzică să fie cuprins într-o singură piesă“

0
DISTRIBUIȚI

Szabó Csongor-Zsolt, tobarul formației JazzyBIT a lansat o piesă inclusă în cel de-al treilea album al trupei, melodia având parte de un videoclip „Drum Cam“ filmat în studioul SuperSize Recording din Budapesta și la Filarmonica din Arad.

„Piesa ”Gravity” are o importanță aparte pentru mine. Cred că în această piesă am avut cel mai mare ”input” de pe noul album JazzyBIT, care se numește ”Drive”. Mi-am dorit ca tot trecutul meu în muzică să fie cuprins într-o singură piesă“, a spus tobarul care în luna aprilie a anului trecut a împlinit 30 de ani.

Szabó Csongor-Zsolt și-a descoperit pasiunea pentru muzică încă de la frageda vârstă de trei anișori, grație concertelor la care participa alături de tatăl său. De-a lungul timpului, artistul a evoluat și în formații de pop-rock, de ska-punk, în fanfare și în orcheste simfonice și, după absolvirea Liceului de Muzică Sigismund Toduţă din Cluj-Napoca, Szabo a absolvit și secția de Percuție a Facultății de Muzică a Universității de Vest Timișoara, fiind coptat în cadrul formației JazzyBIT.

„În primul an de facultate, la Timișoara, am avut un concert «Symphonic Rock» cu orchestra condusă de maestrul Enrico Cannata.


La acest concert, soprana Diana Pap m-a remarcat și m-a recomandat lui Teo și Michi. Așa am ajuns în JazzyBIT“, spune tobarul formației care a apărut pentru prima oară în fața publicului timișorean cu zece ani în urmă.

În luna decembrie a anului trecut, JazzyBIT a lansat  cel de-al treilea album discografic, Drive, al cărui conceptul grafic și copertă îi aparține lui Ovidiu Hrin. Discul a fost compus pe întreaga perioadă a anului 2020 și a fost înregistrat în luna mai a anului 2021 în studioul SuperSize Recording din Budapesta și a fost  mixat la The Bunker Studio în Brooklyn, New York City de către John Davis, producător ce a câștigat în 2019 premiul Grammy pentru cel mai bun album de jazz instrumental. De masterizarea discului s-a ocupat Alex DeTurk, inginerul de mastering rezident de la The Bunker Studio din New York, cel care a masterizat albume pentru David Bowie, D’Angelo sau Kamasi Washington și este deținător a două premii Grammy.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.