Cele mai întâlnite trei greșeli în copywriting

Cele mai întâlnite trei greșeli în copywriting

0
DISTRIBUIȚI

Care sunt cele mai comune 3 greșeli atunci când redactezi un text? Știai că în fiecare zi ne ies în cale aproximativ peste 4000 de reclame? Cu toate acestea, doar o parte dintre aceste reclame ne atrage atenția. Dacă ești om de afaceri și îți dorești ca mesajul pe care îl ai de transmis să ajungă la cât mai multe persoane, trebuie să ai în vedere câteva aspecte atunci când formulezi textele pentru promovarea afacerii tale.

În cele ce urmează, îți vom prezenta trei dintre cele mai des întâlnite greșeli de redactare. Analizează-le atent și asigură-te că acestea nu se regăsesc pe site-ul tău.

Nu te gândești la utilizatorii de pe telefonul mobil

Odată cu dezvoltarea dispozitivelor mobile, a crescut utilizarea acestora. Astăzi, citim mai mult conținut de pe telefoanele mobile decât de pe oricare alt device. Una dintre greșelile cele mai întâlnite în copywriting este neatenția la acest detaliu.

Când dorești să transmiți un mesaj, fii atent ca textul să poată fi citit cu ușurință și de pe telefonul mobil.


Aranjează-ți mesajul în fraze și paragrafe scurte. Nu uita să lași spațiu suficient între paragrafe și să ajustezi mărimea textului pentru a fi confortabil de citit de pe un dispozitiv mobil.

Folosești o terminologie greu de înțeles

Știm că vrei să le arăți potențialilor tăi clienți că ești un specialist în domeniul tău. Ideal ar fi ca aceștia să te și înțeleagă. Fiecare domeniu are o terminologie specifică. Evită să folosești cuvinte prea tehnice, mai ales dacă grupul tău țintă nu e familiarizat cu acest tip de limbaj.

Informația pe care o transmiți trebuie să fie relevantă pentru activitatea ta, dar trebuie să fie scrisă pe înțelesul clienților tăi. Observăm destul de des această greșeală în copywriting.

Să nu uităm totuși că un mesaj bun și ușor de înțeles nu este suficient pentru a ajunge la lume. Atunci când redactezi textul e indicat să ții cont de principiile de optimizare ale motoarelor de căutare. În cazul în care îți găsești greu cuvintele și vrei ca totul să fie ca la carte, te sfătuim să apelezi la servicii de copywriting și servicii SEO.

Crezi că nu ai nevoie de servicii SEO

Mulți antreprenori au tendința să creadă că nu au nevoie de servicii SEO pentru că nu știu sau nu înțeleg cu ce îi ajută în afacerile lor. SEO (Search Engine Optimization) reprezintă toate măsurile pe care ar trebui să le iei, strategic, în scopul optimizării pentru motoarele de căutare. Respectând principiile unei strategii bine gândite, afacerea ta va fi scoasă în față atunci când cineva caută pe Google o informație din domeniul tău.

Astfel, prin copywriting și servicii SEO, îți poți extinde lista de potențiali clienți. Nu subestima, așadar, folosul lor în promovarea afacerii tale.

Acestea sunt cele mai des întâlnite erori când vine vorba de redactarea conținutului text. Acum că le știi, ai grijă de audiența ta și nu le practica, iar dacă te simți copleșit, cere ajutorul specialiștilor în domeniu.