Primăria Timişoara organizează dezbatere pentru modificarea regulamentului acordării fondurilor pentru reabilitarea clădirilor...

Primăria Timişoara organizează dezbatere pentru modificarea regulamentului acordării fondurilor pentru reabilitarea clădirilor istorice

0
DISTRIBUIȚI

Primăria Municipiului Timişoara a anunţat că va organiza luni, 16 mai, o dezbatere publică pe marginea proiectului de hotărâre privind modificarea și completarea „Regulamentului pentru aplicarea Programului de sprijin financiar pentru creşterea calității arhitectural-ambientale a clădirilor din zonele prioritare de intervenție din Municipiul Timișoara, precum şi aprobarea formei actualizate a acestuia”.

Dezbaterea va avea loc luni, 16 mai, de la ora 17:00, în sala de consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd.


CD Loga nr. 1, et. 1, precum și prin platforma online ZOOM.

Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii, cetățenii interesați sunt invitaţi să se adreseze în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau in format electronic, la adresa: camelia.crisan@primariatm.ro, până la data de 13.05.2022, ora 12.00.

Persoanele care doresc să participe online la dezbatere, vor anunța până cel târziu în data de 13.05.2022, ora 12.00, intenția de participare și totodată vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședință prin intermediul platformei online.

Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre. Durata limită de exprimare a punctelor de vedere este de trei minute pentru fiecare participant, se mai arată în anunţ.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.