Drumuri și Poduri Banat, compania care redefinește lucrările de infrastructură din vestul...

Drumuri și Poduri Banat, compania care redefinește lucrările de infrastructură din vestul țării

0
DISTRIBUIȚI

Drumuri și Poduri Banat, parte a grupului MAXAGRO, este o companie tânără, dar care a reușit în ultimii ani să devină un punct de reper pentru lucrările de infrastructură. Totul a fost posibil datorită investițiilor de peste o sută de milioane de lei, realizate în ultimii trei ani – două stații de asfalt, două stații de betoane, două cariere,  balastieră, laborator de gradul II, utilaje și tehnologii care permit asigurarea unui viitor verde. De aceea, compania DPB produce materiale de calitate și sustenabile, executăm lucrări doar cu echipamente și utilaje performante, care produc emisii minime de CO2, reduc consumul de combustibil și reduc poluarea fonică.

”Credem în prevenția risipei și extinderea reciclării, având cea mai performantă și cea mai ecologică stație de asfalt din vestul tarii,  care utilizează până la 30% material frezat, care în mod normal constituie un deșeu poluant și nu are alta utilizare în domeniu.


Prin reciclarea materialului frezat, oferim soluții ecologice, eficiente și durabile, iar certificările TUV obținute demonstrează încă o dată calitatea proceselor implementate în cadrul companiei noastre”, a explicat Alexandra Zifceak, cea care se ocupă de marketing-ul și de management-ul companiei, deși are 21 de ani. Studentă în ultimul an la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor (FEAA), Alexandra Zikceak a deprins tainele afacerilor încă din adolescență când a învățat ce înseamnă conceptul Maxagro.

Alexandra Zikceak este convinsă că ”motorul companiei Drumuri și Poduri Banat îl reprezintă oamenii – echipa noastră tânără și dinamică, alături de care construim și investim constant. Folosim tehnologiile de ultimă generație pentru a ajunge la obiectivul de a ajunge la obiectivul final – zero hârtie”.

Eficientizarea și soluțiile ecologice rămân o prioritate și în implementarea proiectelor companiei. ”Aceasta misiune am aplicat-o în noua tehnologie superioară de așternere a mixturilor asfaltice stabilizate cu fibre celulozice tip MASF16 cu bitum modificat cu polimeri PMB, în lucrările  noastre executate la DN6 Lugoj- Caransebeș, pe o lungime de 38 km, DJ 581 Grădinari- Secașeni, pe o lungime de 8,5 km si vom continua aplicarea acestei tehnologii la Autostrada A1 tronsonul Nădlac- Sebeș, pe o lungime de peste 200 km. Am utilizat mixtura asfaltică tip MASF16 datorită faptului că își îmbunătățește rezistența mecanică și determină o rezistență mai ridicată la deformare, fiind soluția pentru drumurile supuse traficului greu si cu condiții meteorologice schimbătoare, cum sunt și cele din țara noastră”, a explicat inginerul Mihai Otiman la Drumuri și Poduri Banat.