Primăria Timișoara pregătește o nouă organigramă. Radu Țoancă: „A treia oară să...

Primăria Timișoara pregătește o nouă organigramă. Radu Țoancă: „A treia oară să fie cu mai mult noroc?”

1
DISTRIBUIȚI

După două organigrame suspendate de instanță, administrația timișoreană se pregătește să încerce din nou. Consilierul local Radu Țoancă ironizează atât actuala conducere, cât și fosta pentru haosul numeroaselor organigrame.

„O nouă organigramă progresistă este în lucru. A treia oară să fie cu mai mult noroc? În timp ce apar în public tot mai multe, mai dese și mai grave ilegalități sesizate de Curtea de Conturi în activitatea Primăriei Timișoara, echipa din jurul primarului este preocupată de finalizarea unei noi organigrame, după ce la primele două încercări similare s-a făcut de râs și s-a umplut de ridicol.


La jumătatea mandatului, administrația Fritz nu are încă o organigramă funcțională, toate cele trei acte de acest gen cu care se operează în prezent în Primăria Timișoara (una de pe vremea vechii administrații și două mai recente), într-un talmeș-balmeș generalizat, fiind suspendate de diferite instanțe. Dacă și organigrama la care se lucrează în prezent va avea soarta celor de dinainte, la nivelul administrațiilor locale din România se va înregistra un record al prostiei și incompetenței greu de egalat: patru organigrame paralele, dar niciuna pe deplin legală și funcțională”, a scris pe Facebook Radu Țoancă (PSD).

Acesta este de părere că administrația instalată acum aproape doi ani nu va reuși să implementeze vreo organigramă în actualul mandat.

„Niciun om cu mintea limpede nu dă vreo șansă reală actualei administrații de a reuși, până la finalizarea mandatului de 4 ani, să implementeze măcar o organigramă funcțională, mai ales că este logic că orice astfel de demers va fi blocat imediat de instanță atâta vreme cât procesele pentru organigramele (deja) vechi nu vor fi finalizate toate, prin sentințe definitive. Și când te gândești cum urla ca din gură de șarpe o activistă useristă (e drept cu stagii vechi în PCR) că vechea administrație a schimbat 11 organigrame în 8 ani, nu poți decât să te amuzi pe seama fracturilor de logică din gândirea progresiștilor. Păi cine este analfabetă administrativ în acest context: vechea echipă, care a aplicat câte organigrame a dorit, necontestate de nimeni, sau actuala echipă, neputincioasă (și) pe această temă și încremenită în proiect?”, mai spune mesajul lui Țoancă.

1 COMENTARIU

  1. „Tocmai de aceea avem nevoie de o organigramă funcțională.”,a spus Fritz,A uitat sa spuna si un primar si viceprimar competenti.A trecut deja aproape jumatate din mandatul lor ( din pacate ca au primit mandat) si ei tot vor sa afle ce cauta in primarie

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.