Frumusețile României, promovate în acest an la 16 târguri de turism din...

Frumusețile României, promovate în acest an la 16 târguri de turism din toată lumea

0
DISTRIBUIȚI

Promovarea destinațiilor turistice din România începe să devină o preocupare și pentru administrația românească, care pare să conștientizeze importanța și beneficiile  acestei ramuri economice, deși punerea în valoare a frumuseților naturale, a monumentelor istorice – multe unice în întreaga lume – sau a patrimoniului imaterial, precum și infrastructura, lasă încă mult de dorit pentru ca turismul în România să devină cu adevărat atractiv.

Pentru a face cunoscute cât mai multe locuri care merită vizitate, România și-a anunțat prezența, în acest an, la 16 târguri naționale și internaționale, în organizarea ministerului de resort, la care, pe lângă operatorii de turism, va fi prezent și publicul interesat.

Primele târguri internaționale la care va participa și România la sfârșitul acestei luni sunt cele de la Madrid, unde va fi amenajat un pavilion național, și la Les Thermalies din Paris – cel mai important eveniment de turism din Franța specializat în tratamente balneare, unde vor fi promovate și stațiuni românești. La începutul lunii februarie, va participa la cel mai mare târg de turism din Italia, organizat la Milano, la mijlocul lunii, la Chișinău, la cel mai important târg de turism din Republica Moldova, și la București, la ediția de primăvară a târgului de turism al României,  unde vor fi prezentate cele mai interesante oferte și atracții turistice din țară și din străinătate.


În luna martie, expozanți români vor fi prezenți la salonul mondial de turism din Paris și la Viena, la cel mai mare târg de turism din Austria, iar în luna aprilie, ca o noutate, la târgurile din afara Europei, la Tel Aviv și în Asia Centrală, la Almati, fosta capitală a Kazahstanului, unde România participă în premieră. În luna noiembrie, promovarea turistică a României va putea fi făcută la ultimele târguri mari ale anului, cele de la Londra și Varșovia.

Pe lângă târgurile destinate publicului larg, operatorii din turism vor mai putea participa la târgurile organizate la Berlin, Frankfurt, Shangai, Rimini și Barcelona.

O mai mare vizibilitate a destinațiilor turistice din România poate fi benefică pentru atragerea vizitatorilor, dacă acestea au parte de o promovare pe măsură. Conform datelor oferite de Institutul Național de Statistică, anul trecut, mulți turiști străini au venit în România pentru a participa la diverse congrese, conferințe, târguri sau expoziții, dar și pentru vacanțe, cumpărături sau tratament medical, dar pe primul loc s-au situat călătoriile de afaceri. Cei mai mulți turiști sun români, dar și străini  veniți mai ales din Germania, Italia și Israel, numărul lor fiind în creștere față de anul precedent. dacă Timișoara a fost capitală europeană a culturii, Cele mai vizitate orașe au fost Constanța, București și Brașov, care au avut, fiecare, peste un milion de turiști, urmate de Cluj-Napoca, Suceava, Sibiu sau Iași.

Chiar dacă Timișoara a deținut titlul de capitală europeană a culturii și a fost considerată de un tabloid britanic cea mai ieftină destinație din lume pentru petrecerea unui sfârșit de săptămână, nu s-a numărat printre orașele care au reușit să atragă un număr semnificativ de turiști de-a lungul anului, în comparație cu cele din fruntea clasamentului, multe neajunsuri imputabile administrației locale fiind trecute sub tăcere de aceasta. În schimb, lacul Balaton din Ungaria, promovat cu întreaga regiune de capitala europeană a culturii Veszprém, a avut cel mai bun sezon turistic de care a avut parte vreodată.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.