figure id="attachment_528559" aria-describedby="caption-attachment-528559" style="width: 640px" class="wp-caption alignnone">
Lucrările la Varianta de Ocolire Timișoara Sud au continuat în ritm alert. Circa 400 de muncitori, dulgheri, fierari, trafic, personal TESA, mecanici, șoferi sau laboranți s-au aflat săptămâna aceasta pe șantie. Stadiul lucrării s-ar apropia de 90% conform constructorului.
„La partea de drum se lucrează full time 24 de ore din 24, în 2 schimburi. Pe timp de noapte s-a lucrat în special la terasamente și taluzări. S-au executat, săptămâna aceasta, lucrări de așternere a straturilor de asfalt, inclusiv cel de uzură (final) pe mai multe sectoare, între Chișoda și Rudicica.
Au continuat lucrările la montarea panourilor fonoabsorbante, la cele două parcări dotate cu grupuri sanitare de pe traseu, la consolidarea terasamentului, relocarea rețelei de apă din zona Moșnița Nouă și la rețeaua electrică pentru iluminarea intersecțiilor, a podurilor, pasajelor și nodurilor rutiere.
A început și montarea de parapet marginal, dar și a dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatație de la poduri și pasaje. La pasajul peste calea ferată din zona Freidorf, s-au finalizat operațiunile pentru montarea celor trei tabliere metalice, în lungime de 136 metri”, a informat DRDP Timişoara.
Constructorul este UMB, după ce vara trecută s-a reziliat contractul cu o firmă italiană, iar la finalul lunii iulie a.c. lucrările ar trebui finalizate.