Oferta turistică a Timișoarei, prezentată la Berlin

Oferta turistică a Timișoarei, prezentată la Berlin

0
DISTRIBUIȚI

Organizația de Management al Destinației Timișoara împreună cu municipalitatea și cu sprijinul asociației patronale Horetim și al ambasadei României de la Berlin organizează în 3 iulie, în capitala germană, un eveniment de promovare turistică a Timișoarei. Municipiul Timișoara a început în urmă cu doi ani un program de promovare a Timișoarei în capitalele europene, în orașele înfrățite și în cele cu care are relații strânse de colaborare. În ultimele șase luni, OMD a reprezentat Timișoara la cinci târguri și expoziții de turism organizate la București, Berlin, Viena, Paris și Frankfurt având un public interesat atât de afaceri, cât și pentru vacanțe.

Primarul Timișoarei, Dominic Fritz, și totodată președintele OMD, susține că „turismul este în top cinci priorități pentru dezvoltarea Timișoarei în următorii ani. Avem deja o organizație a orașului care se ocupă de promovarea Timișoarei ca destinație turistică, atât în țară, cât și în străinătate. Prezența Timișoarei în marile capitale europene face parte din strategia noastră de consolidare a imaginii orașului nostru ca destinație de neratat.


E un program pe care l-am început înainte de anul Capitalei Culturale și pe care îl continuăm. Îi mulțumesc Excelenței Sale, doamna ambasador Adriana Stănescu, pentru deschiderea și entuziasmul în promovarea Timișoarei”.

Participanții la prezentarea ofertei turistice a Timișoarei vor avea prilejul să afle detalii despre ceea ce merită văzut în oraș, vor primi de la organizaori răspunsuri la întrebări și vor avea parte de o degustare de produse culinare tradiționale, nu numai din zona Timișoarei, ci a întregului Banat. Seara se va încheia cu un concert al trupei timișorene Horia Crișovan & Band.

„În ultimii ani Timișoara este prezentă atât în topurile orașelor care merită vizitate, dar și în ofertele agențiilor de turism din străinătate. Vedem o creștere a interesului jurnaliștilor străini pentru Timișoara. Vrem să menținem constantă atenția potențialilor vizitatori și să-i convingem că merită să vină la Timișoara. Scopul nostru nu e doar să atragem noi turiști, ci și să îi convingem pe cei care vin că ai ce să faci la Timișoara în sejururi mai lungi. La Berlin prezentăm două din atuurile turistice ale Timișoarei: cultura și gastronomia locului” precizează Laura Boldovici, director al OMD Timișoara.

În cursul anului trecut, cei mai mulți turiști străini care au venit la Timișoara au fost din Germania, Marea Britanie, Italia și Serbia. În medie, turiștii străini petrec la Timișoara 2,5 zile și sunt atrași în special de oferta culturală a orașului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.