Fornetti și-a schimbat sigla, introduce noi produse premium și face angajări la fabrica de lângă Timișoara. Aceasta e strategia anunțată de noii proprietari ai companiei pentru următoarele luni.
Compania a ieşit la sfârşitul lunii iulie a acestui an din insolvenţă, depăşind cu succes şi ultima fază, cea a reorganizării judiciare, reuşind achitarea tuturor datoriilor către bănci și furnizori.
Achiziţionarea Fornetti Holding de către Aryzta AG, liderul european în domeniul patiseriei şi panificaţiei congelate, impulsionează compania să creeze noi strategii de dezvoltare.
„Ca direcții strategice în următoarele 6 luni, compania îşi propune introducerea de noi gusturi şi produse premium, continuarea programului naţional de promoţii şi crearea de noi oportunităţi de dezvoltare pentru cei peste 600 de parteneri de franciză.
În paralel, se va demara un program de modernizare a magazinelor existente şi a celor noi, program care include rebranduirea lor, proces cauzat de unificarea identităţii vizuale la nivel de holding”, a anunțat Csaba Toth, directorul general al Fornetti România.
În perioada imediat următoare schimbările structurale includ angajarea, a aproximativ 100 de persoane cu precădere în sectorul productiv de la fabrica din Satchinez, dar şi în zona comercială, proces care va continua în mod constant, pentru a putea susţine noile direcţii de dezvoltare ale companiei.