
În perioada 20-23 februarie, Timișoara participă pentru prima dată la Târgul de Turism de la Budapesta, cel mai mare eveniment de profil din Ungaria, unde România mai este reprezentată doar de localități din zona locuită de secui.
Standul Timișoarei pune la dispoziție materiale de promovare în limba maghiară și este deservit de doi ghizi turistici vorbitori de maghiară, Dan Codre și Roberta Rosa, membri ai asociației Breasla Ghizilor.
Aceeași strategie a fost aplicată și la Târgul de Turism de la Viena, unde standul Timișoarei a fost reprezentat de vorbitori de germană și engleză. Pentru a da mai multă atractivitate orașului, la târg participă și reprezentanți ai domeniului cultural. Un moment special va fi tombola organizată împreună cu festivalul JazzX, unde vizitatorii înscriși vor putea câștiga un sejur de trei zile în Timișoara, care le va ogferi posibilitatea de a descoperi orașul.
Prezența Visit Timișoara la Hungexpo este una din primele acțiuni ale acestui an, în care vor fi sporite eforturile de promovare în Ungaria. „Avem deja Serbia ca țară de origine a majorității turiștilor în Timișoara și geografia ne obligă să vizăm publicul din Ungaria cu cel puțin la fel de multe resurse”, a explicat Laura Boldovici, director OMD Visit Timișoara.
După participarea la Viena în ianuarie și Budapesta în februarie, Timișoara își continuă promovarea internațională și va fi prezentă la Târgul de Turism de la Berlin, unul dintre cele mai mari din lume, în perioada 4-6 martie.