Cum comentează „regele asfaltului” Umbrărescu întârzierile de la licitaţia pentru autostrada Timişoara...

Cum comentează „regele asfaltului” Umbrărescu întârzierile de la licitaţia pentru autostrada Timişoara -Lugoj

1
DISTRIBUIȚI

umbrarescu

Dorin Umbrărescu a dat vina pe autorităţile statului pentru modul în care s-a întârziat atribuirea licitaţiei pentru cel al doilea tronson al autostrăzii Timişoara – Luoj. Contactat de PRESSALERT.ro, Umbrărescu a comentat decizia de ieri de reluare a studierii ofertelor, afirmând că „am auzit ceva. Se vede că e plătit pentru o decizie de genul ăstă. Dacă vor să se facă autostrăzi în România să reglementeze autorităţile statului lucrurile. Nu mă grăbesc. Dacă am stat şapte luni  pentru adjudecare, putem construi în 50 de ani”

Firma „regelui asfaltului” a câștigat, la sfârșitul lunii ianuarie, licitația pentru construcția celui de-al doilea tronson al autostrăzii Lugoj-Timișoara.


Firma lui Umbrărescu, Asocierea Spedition UMB-Tehnostrade SRL, a venit cu o ofertă de aproximativ 93 de milioane de euro.

Rezultatul procedurii a fost contestat însă la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor de societatea Selina SRL, care are în portofoliu mai multe drumuri din județul Bihor și care a contestat și rezultatul licitației pentru Autostrada Transilvania, câștigată tot de Umbrărescu. La începutul acestei săptămâni, CNSC a admis contestaţia formulată de SC Selina SRL, care a pierdut licitaţia, şi a dispus reevaluarea ofertei celor două companii, în cel mult zece zile de la primirea deciziei. CNSC “obligă autoritatea contractantă la continuarea procedurii, în maxim 10 zile de la primirea prezentei, prin reevaluarea ofertei contestatoarei şi a ofertei desemnate anterior câştigătoare”. Astfel că, cel puțin deocamdată, “regele asfaltului” a pierdut Autostrada Lugoj-Timișoara.

Firma lui Umbrărescu a construit şi lotul 1 al Autostrăzii Timişoara-Lugoj, prima din România care a fost finalizată cu şase luni înainte de termen. Lotul 2 al autostrăzii Timişoara-Lugoj este în momentul de faţă cel mai important proiect de infrastructură al Banatului. Finalizarea acestei lucrări ar face posibilă o autostradă neîntreruptă de la Mănăştiur (zona Făget) până la Nădlac.

 

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.