Primarul Timișoarei, Nicolae Robu, nu scapă nicio ocazie pentru a se lăuda pe Facebook sau la diverse întâlniri cu realizările sale.
Cum orice formă de promovare este bună nu este neglijată niciuna. În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Timișoara a organizat târgul de Crăciun în Piața Operei. Aici, pe lângă tarabe și locuri de distracție, timișorenii au avut posibilitatea să-și facă fotografii cu un Moș Crăciun care avea scris „Like TM” (vezi foto).
Cu totul întâmplător, desigur, pe Facebook există o comunitate care are fix logo-ul folosit la târg şi care are ca scop declarat susţinerea proiectelor Timişoarei. De fapt, este o altă platformă pentru transmiterea mesajelor primarului Nicolae Robu, dovadă fiind şi faptul că ultimul său mesaj cu „finalizările” din 2015 a fost postat integral. Cum campania electorală se apropie, toţi cei care şi-au făcut fotografii cu Moş Crăciunul Like TM îşi vor aduce aminte atunci când vor apărea prin oraş mesajele edilului cu acest logo.
De LikeTM se ocupă personal domnișoara Andreea Robu. Ea e coordonatorul proiectului. Susținută de Grigore Grigoroiu și Vlad Gârboni.