Administratorul restaurantului Caprice, noi precizări legate de melcul găsit de un client...

Administratorul restaurantului Caprice, noi precizări legate de melcul găsit de un client în salată. Vezi de ce susține, într-un drept la replică, că este o acțiune de discreditare

0
DISTRIBUIȚI

melc-salata-caprice

Administratorul restaurantului Caprice din Timișoara, Liliana Covaci, a trimis un drept la replică după ce PRESSALERT.ro a publicat imaginile filmate de un timișorean după ce a găsit un melc în salată. Chiar dacă și în materialul inițial exista un punct de vedere al unui reprezentant al restaurantului, Liliana Covaci a ținut să vină cu noi precizări care sunt în același ton cu primele declarații.

”Restaurantul Caprice funcţionează de 16 ani pe piaţa servicilor de alimentaţie publică din Timişoara, are peste 50 de angajaţi, iar clientela selectă formată de-a lungul timpului, prin calitatea mâncarurilor şi diversitatea reţetelor, ne face să credem că am devenit un reper important pe harta restaurantelor din capitala Banatului.


În condiţiile în care niciodată nu ne-am confruntat cu vreun incident legat de calitatea mâncarurilor servite în saloanele noastre, reclamaţia privind descoperirea unui melc pe o frunză de salată, mediatizată de ziarul dumneavoastră, o considerăm ca fiind o tentativă de discreditare venită din partea unui ‘timișorean, care, poate nu întâmplător, lucrează ca barman într-un alt restaurant din oraş. În ciuda strădaniei acestuia de a prezenta o dovadă filmată cu melcul găsit într-o salată servită la Caprice, câteva detalii tehnice conturează ideea unei simulări superficiale ce vizează discreditarea restaurantului nostru. După cum se poate observa pe filmare, frunza de salată este perfect uscată şi de dimensiuni atipice, deşi se presupune că a fost scoasă din bolul în care s-a servit mâncarea. Clientul rosteşte denumirea restaurantului în timp ce filmează incinta, aspect ce denotă preocuparea sa pentru brand-ul nostru şi nu pentru melcul din farfurie. Decizia de a trimite filmarea unui site de presă şi nu Protecţiei Consumatorilor completează suspiciunile unei acţiuni de discreditare”, se arată în dreptul la replică.

La final se vorbește de o”operaţiune anti concurenţă” care ”ne poate afecta grav interesele patrimoniale pe piaţa alimentaţiei publice din Timişoara, vom apela la instanţele de judecată pentru repararea prejudiciului de imagine şi acoperirea daunelor pe care este posibil să le suportam în următoarea perioadă”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.