Spitalele „Victor Babeş” şi „Louis Ţurcanu” din Timișoara, fără manageri. Când se...

Spitalele „Victor Babeş” şi „Louis Ţurcanu” din Timișoara, fără manageri. Când se organizează concursul şi cine nu poate participa

0
DISTRIBUIȚI
<


div class="press-in-article" style="margin-left: auto; margin-right: auto; text-align: center; margin-top: 5px; margin-bottom: 5px; " id="press-903453357">

La Timişoara se caută directori de spitale. Nu mai puţin de două unităţi medicale au rămas fără manager, iar municipalitatea scoate posturile la concurs. Deja anunţurile au fost publicate pe site-ul Primăriei Timişoara.

„Concursul pentru ocuparea funcţiilor de director de la Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii «Louis Ţurcanu» Timişoara şi Spitalul Clinic de Boli Infecţioase şi Pneumofiziologie «Dr. Victor Babeş» Timişoara se va desfăşură la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, Bd. C.D.Loga nr. 1 în perioada 17 -24 martie 2017 şi constă în patru etape, după cum urmează:

a) etapa I – selecţia dosarelor depuse de candidaţi;
b) etapa a Il-a – evaluarea proiectelor de management depuse de candidaţi;
c) etapa a IlI-a – proba scrisă;
d) etapa a IV-a – susţinerea proiectului de management de către candidaţi şi interviul.

Proba scrisă se va desfăşura în data de 22 martie 2017, ora IO00.Participă la proba scrisă a concursului, candidaţii care au fost declaraţi admişi la selecţia de dosare şi care au obţinut cel puţin nota 7 la evaluarea proiectelor de management”, anunţă municipalitatea timişoreană.

La concurs se pot înscrie candidaţii care au studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă, în specialitate medicină, absolvenţi ai unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, absolvenţi ai unui maşterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funţiei de manager organizat într- o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii, iar pentru spitalele clinice în care se desfăşoară şi activitate de învăţământ şi cercetare ştiinţifică medicală, candidaţii trebuie să fie cadru universitar sau medic primar şi să fie absolvent al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar şi să aibă o vechime minimă de 5 ani în specialitate studiilor necesare ocupării funcţiei de manager.

Participanţii la concurs „trebuie să pregătească şi un proiect cu tema «Eficientizarea activităţii desfăşurate de Spitalul… », în cadrul căruia se vor acoperi următoarele aspecte: analiza, evaluarea şi eficienţizarea serviciilor de sănătate furnizate de spital; analiza, evaluarea şi eficientizarea situaţiei economico – financiare a spitalului, vizând inclusiv achiziţiile publice şi planul de investiţii, analiza, evaluarea şi eficientizarea resurselor umane, inclusiv propunerea structurii organizatorice; planul de management pe perioada mandatului”, mai transmite municipalitatea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.