Grindeanu, nemulțumit de ritmul lucrărilor pentru reabilitarea căii ferate Arad – Caransebeș....

Grindeanu, nemulțumit de ritmul lucrărilor pentru reabilitarea căii ferate Arad – Caransebeș. De ce critică Primăria Timișoara

1
DISTRIBUIȚI
Foto: Arhivă

Prezent la Timișoara, pentru o inspecție de șantierul centurii de sud, care ar trebui să fie dată în circulație în această vară, ministrul Transporturilor și Infrastructurii a vorbit și despre proiectul reabilitării căii ferate Caransebeș – Arad. Lucrările au fost începute pe sectorul Lugoj – Timișoara, însă Sorin Grindeanu consideră că ritmul trebuie să devină unul accelerat pentru ca proiectul să se încadreze în limita stabilită de finanțarea prin PNRR, adică finalul anului 2026.

Acesta acuză și primăria Timișoara pentru tărăgănarea proiectului.

„În lotul care străbate Timișoara este și intersecția căii ferate cu strada Baader, unde nu s-a dorit soluția inițială, deși inițial se dăduse aprobarea.


După ce am ieșit public și am spus că o să anunț la UE că renunțăm la proiect, atunci s-au gândit cei de la primărie că e bine să aibă un dialog cu noi. Într-un final am ajuns la un punct de vedere comun, și-au dat acordul, au fost în stare proiectanții după acel acord să înceapă faza de proiectare, au terminat-o în mare parte, acum s-a intrat în faza de execuție. E un procent destul de bun pe Lugoj – Timișoara, până la Gara de Est. În următoarele săptămâni se va începe și de la Ronaț spre Arad. În cam două luni se va începe și pe Caransebeș – Lugoj. Ritmul trebuie să fie foarte bun, să respectăm calendarul”, a spus Sorin Grindeanu.

„Au fost două tronsoane feroviare finanțate pe PNRR, Caransebeș – Arad și Episcopia Bihorului – Cluj-Napoca. Pe Episcopia Bihorului – Cluj se lucrează în acest moment pe trei loturi din patru, dacă nu mă înțel. V-am dat exemple de cum au colaborat cei de la CFR cu Primăria Oradea, ei veneau și ne impulsionau, și cum am colaborat cu Primăria Timișoara, diferență ca de la cer la pământ”, este de părere ministrul Transporturilor.

1 COMENTARIU

  1. Grindeanu e un politician marunt si un ministru submediocru lipsit de viziune iar primarul Fritz este slab pentru ca nu se opune. Ratam o imensa sansa : sa scoatem calea ferata din oras sau sa o trecem in subteran iar in felul asta sa dam orasului o uriasa suprafata centrala spre dezvoltare. Prin acest PNRR ar fi trebuit sa avem o decizie istorica pentru oras comparabila cu ce a facut Carol Telbisz in 1890 cu zidurile cetatii. In loc de asta intepaturi politice si acuze in campania electorala : absolut jalnic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Introdu rezultatul corect * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.