
În această lună, Visit Timișoara va continua promovarea turistică a orașului printr-o nouă campanie de promovare în Serbia și prin participarea la târgul de turism de la Budapesta.
Prin mesajul lor, organizatorii vor să încurajeze turiștii sârbi să descopere Timișoara prin bogata ofertă de evenimente culturale și posibilități de petrecere a timpului liber, chiar la sfârșitul săptămânii în care Serbia își sărbătorește ziua națională.
Campaniile anterioare s-au soldat cu creșterea numărului turiștilor sârbi, interesați de evenimentele promovate, la care pot ajunge parcurgând distanțe relativ scurte, dar urmăresc și creșterea numărului de zile pe care aceștia le-ar putea petrece la Timișoara.
Campania de promovare se desfășoară preponderent online, prin intermediul unei pagini web, disponibilă în limba sârbă, unde cei interesați pot descoperi recomandări pentru un sejur de două-trei zie la Timișoara.
În perioada 20 – 23 februarie va avea loc și târgul de turism de la Budapesta, unul din cele mai importante evenimente de profil din regiune, unde Timișoara va fi prezentă după recenta participare la târgul de turism de la Viena, care a avut loc în luna ianuarie.