
Organizația de Management al Destinației și municipalitatea timișoreană doresc să stabilească un parteneriat cu HoReCa locală, pentru organizarea târgului de Crăciun din acest an, restaurantele, cafenelele și puburile din oraș fiind invitate să participe cu produse specifice acestei mari sărbători creștine, care să fie promovate în cadrul târgului.
„Este primul an în care propunem acest tip de parteneriat, care ne dorim să aducă beneficii tuturor. Mai mulți operatori locali din industria HORECA ne-au întrebat cum pot contribui și cum pot fi parte din Târgul de Crăciun. Ne dorim ca evenimentele mari să aducă beneficii întregii comunități. Târgul este o carte de vizită pentru oraș și vrem ca el să fie trăit în toate cartierele, nu doar în centrul orașului”, spune viceprimarul Timișoarei, Paula Romocean, iar Laura Boldovici, director al Visit Timișoara, adaugă: „Ne preocupă în mod direct soarta și dezvoltarea industriei ospitalității din Timișoara.
O industrie puternică, unită și creativă înseamnă o experiență mai bună pentru vizitatori și un oraș mai atractiv pentru investiții. Acest parteneriat este o oportunitate pentru restaurante, cafenele și puburi de a deveni parte din povestea unuia dintre cele mai iubite evenimente ale orașului”.
Localurile partenere vor primi un sticker oficial „Partener al Târgului de Crăciun”, vizibil la intrare iar numele produselor oferite va fi tradus pentru vizitatorii străini și inclus pe o pagină online dedicată. Propunerile de preparate pot fi trimise până la 15 octombrie către Visit Timișoara contact@visit-timisoara.com iar înscrierile ca expozanți în cadrul târgului încep la 1 octombrie, la Casa de Cultură a Municipiului Timișoara. Organizatorii doresc ca această inițiativă de colaborare să fie una de durată și modelul să fie extins și la alte evenimente importante din oraș.
